ارتودنسی دندان,طول درمان ارتودنسی درمان,هزینه ارتودنسی دندان,شرایط انجام ارتودنسی دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

هزینه های ارتودنسی دندان

عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارند که هزینه های اصلاح ناهماهنگی دندان ها و فک را افزایش می دهند. به همین دلیل ، هزینه ارتودنسی دندان معمولاً زیاد است و بسیاری از افراد ممکن است سعی نکنند ناهنجاری های دندانی خود را اصلاح و اصلاح کنند. اما اگر دندانهای ناهموار ، شلوغ و نامنظم دارید ، بدون توجه به قیمت ارتودنسی حتماً به دنبال درمان باشید.


ارتودنسی دندان

 

هزینه های ارتودنسی دندان

 

اصلاح ناهنجاری های دهانی و فک و صورت نیاز به اقدامات ارتودنسی دندان دارد و اکثر این روش ها بسیار وقت گیر و گران هستند. به غیر از مدت زمان طولانی ارتودنسی ، عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارند که هزینه های اصلاح ناهماهنگی دندان ها و فک را افزایش می دهند. به همین دلیل ، هزینه ارتودنسی دندان معمولاً زیاد است و بسیاری از افراد ممکن است سعی نکنند ناهنجاری های دندانی خود را اصلاح و اصلاح کنند. اما اگر دندانهای ناهموار ، شلوغ و نامنظم دارید ، بدون توجه به قیمت ارتودنسی حتماً به دنبال درمان باشید.

عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی دندان چیست؟

در قسمت قبل می خوانید که هیچ جا قیمت قطعی برای ارتودنسی وجود ندارد زیرا هزینه ارتودنسی دندان بسته به عوامل مختلف متفاوت است. با دانستن این عوامل تأثیرگذار ، می توانید طیف وسیعی از قیمت ها را داشته باشید. مهمترین عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی دندان عبارتند از:

  • سن بیمار
  • نوع مشکل
  • شدت مشکل
  • مدت زمان درمان
  • نوع سیستم ارتودنسی یا تجهیزات مورد استفاده در طول درمان
  • نوع پوشش بیمه ای (معمولاً بیمه تکمیلی)
  • متخصص ارتودنسی شخص
  • منطقه جغرافیایی شما
  • تغییرات و نوسانات ارز (برای برخی از وسایل ارتودنسی خارجی و وارداتی)

هزینه ارتودنسی با بیمه چقدر است؟

متقاعد کردن بیمه گذاران برای پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی دشوار است. زیرا بیمه گران فقط متحمل هزینه هایی می شوند که مربوط به درمان و مشکلات پزشکی است. ارتودنسی همچنین یک عمل دندانپزشکی است که بیشتر جنبه زیبایی دارد تا پزشکی ، بنابراین بیمه گران هیچ هزینه ای را مستقیماً پرداخت نمی کنند مگر اینکه مشکل بیمار آنقدر شدید باشد که نیاز به جراحی فک و سایر اقدامات مشابه داشته باشد. اگر مشکلات زیر را نیز دارید ، ممکن است بتوانید قیمت ارتودنسی را با بیمه تکمیلی کاهش دهید:

  • درد دهان ، فک ، صورت یا گردن که با ناهماهنگی فک و دندان همراه است
  • افزایش خطر بیماریهای مختلف لثه مانند پریودنتیت در صورت عدم درمان
  • ناتوانی در صحبت کردن یا بلع غذا به دلیل نامناسب بودن فک و دندان
  • افزایش شانس لق شدن یا افتادن دندان ها (اگر قبلاً یک یا چند دندان خود را به دلیل این مشکل از دست داده اید.)

برای کاهش هزینه بالای ارتودنسی چه کنیم؟

حتی اگر مشکلات ذکر شده را ندارید اما به دنبال کاهش هزینه ها هستید ، می توانید با یک متخصص خوب صحبت کنید تا او با توجه به شرایط شما هزینه ها را کاهش دهد. یا برنامه پرداختی را در نظر بگیرید که شامل اقساط می شود.

آیا نیاز به درمان ارتودنسی دارید؟

اگر دندان های خشن دارید و فکر می کنید نیاز به درمان ارتودنسی دارید ، حتماً به یک متخصص خوب یا یک کلینیک دندانپزشکی مجهز مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که ممکن است هزینه ها زیاد باشد ، اما در کل ، حل مشکل شما در اولویت است. با برطرف شدن مشکلات دندانپزشکی ، کیفیت زندگی شما نیز برطرف می شود.

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

اگر نگران هزینه ارتودنسی دندان هستید می توانید به کلینیک دندانپزشکی قلهک مراجعه کنید تا توسط متخصصین ارتودنسی ما مورد ارزیابی قرار بگیربد. ما انواع مختلفی از برنامه های پرداخت از جمله اقساط داریم که می تواند از نظر مالی و اقتصادی برای شما مفید باشد. ما به روش های دیگر قیمت ارتودنسی را برای شما کاهش می دهیم.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

قبل و بعد ارتودنسی دندان
قبل و بعد ارتودنسی دندان

14 شهریور 1401

قیمت ارتودنسی دندان کودکان
قیمت ارتودنسی دندان کودکان

10 شهریور 1401

آیا می شود فقط یک دندان را ارتودنسی کرد؟
آیا می شود فقط یک دندان را ارتودنسی کرد؟

01 شهریور 1401

ارتودنسی دندان مرحله به مرحله
ارتودنسی دندان مرحله به مرحله

24 مرداد 1401

ارتودنسی دندان نامرتب
ارتودنسی دندان نامرتب

23 مرداد 1401