ارتودنسی دندان,عمر ارتودنسی دندان,ارتودنسی نامرئی دندان,شرایط انجام ارتودنسی دندان,هزینه ارتودنسی دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

ارتودنسی دندان و نتیجه ی آن

درمان ارتودنسی دندان راهی برای صاف و جابجایی دندان ها برای بهبود ظاهر و عملکرد آنها است. همچنین با وارد آوردن کمی فشار به کل دندان به حفظ سلامت طولانی مدت دندان ها ، لثه ها و مفاصل فک کمک می کند.


 

ارتودنسی دندان و نتیجه ی آن

درمان ارتودنسی دندان راهی برای صاف و جابجایی دندان ها برای بهبود ظاهر و عملکرد آنها است. همچنین با وارد آوردن کمی فشار به کل دندان به حفظ سلامت طولانی مدت دندان ها ، لثه ها و مفاصل فک کمک می کند.

مزایای روش ارتودنسی دندان

مرتب بودن دندان ها مزایای زیادی دارد از جمله امکان تمیزتر شدن راحت دندان ها ، بهبود بهداشت دهان ، گفتار واضح و رسا و داشتن لبخند زیباتر.

نتایج استفاده از روشهای ارتودنسی می تواند برای هر شخصی بسیار چشمگیر باشد. لبخندهای زیبا ، بهبود سلامت دهان و دندان و افزایش کیفیت زندگی برای اکثر افراد در هر سنی از مزایای استفاده از روش های ارتودنسی است. علاوه بر این ، می تواند نتایج موثرتری داشته باشد ، که این امر به هماهنگی و تعامل مناسب بین ما و شما در زمینه مراقبت های ارتودنسی ثابت و بهداشت دهان و دندان بستگی خواهد داشت.

 

ارتودنسی

 

مشکلاتی که با ارتودنسی دندان برطرف می‌شود

مشکلاتی از قبیل جلو بودن فک پایین ، جلو بودن فک بالا ، شلوغی دندان ها ، کج شدن دندان ها یا عدم انطباق فک می تواند در خوردن یا گفتار در هر شخصی مشکل ایجاد کند. در چنین مواردی توصیه می شود از روش های ارتودنسی برای تغییر تدریجی موقعیت دندان ها استفاده شود تا دندان ها صاف و صاف شوند. ارتودنسی همچنین می تواند برای اهداف زیبایی برای افرادی که می خواهند لبخند زیباتر داشته باشند مورد استفاده قرار گیرد.

کمبود دندان یا فک مشکلی است که می تواند در هر شخص مادرزادی باشد یا با گذشت زمان در نتیجه آسیب فک یا رفتار نادرست مانند مکیدن شست در کودکی ایجاد شود. با این حال ، هر مشکلی که باشد ممکن است مهم این باشد که فوراً درمان شود. دلیل آن این است که نامرتب بودن دندان ها در طولانی مدت می تواند مشکلات جدی تری در بهداشت دهان و دندان برای شما ایجاد کند. ارتودنسی کودکان یکی از روشهای موجود برای درمان ارتودنسی کودکان است.

در حقیقت ارتودنسی دندان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کمبود ردیف دندان یا ناهنجاری به شکل فک می تواند خطر پوسیدگی دندان و بیماری لثه را افزایش دهد. قرارگیری نامناسب دندانها ، دسترسی مسواک به آنها را غیرممکن می کند و یا کشیدن نخ دندان همراه با درد است ، و این منجر به عدم رعایت بهداشت دهان و دندان ، به ویژه در قسمت های دهان که این مشکلات وجود دارد ، می شود و می تواند سلامت عمومی را تحت تأثیر قرار دهد. شما را تحت تأثیر قرار دهد

ارتودنسی یک درمان بسیار کارآمد و موثر است که می تواند برای اهداف زیر استفاده شود:

  • درمان دندانهای فاصله دار
  • موقعیت آرواره ها و دندان ها را اصلاح کنید تا از تراز بودن و موقعیت صحیح آنها اطمینان حاصل شود
  • صاف کردن دندان های کج
  • بهبود عملکرد دهان و دندان (مانند توانایی جویدن غذا و صحبت کردن)
  • مشکل پشت و جلوی فک ها را برطرف کرد

ارتودنسی-دندان

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک-دندانپزشکی-قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

قبل و بعد ارتودنسی دندان
قبل و بعد ارتودنسی دندان

14 شهریور 1401

قیمت ارتودنسی دندان کودکان
قیمت ارتودنسی دندان کودکان

10 شهریور 1401

آیا می شود فقط یک دندان را ارتودنسی کرد؟
آیا می شود فقط یک دندان را ارتودنسی کرد؟

01 شهریور 1401

ارتودنسی دندان مرحله به مرحله
ارتودنسی دندان مرحله به مرحله

24 مرداد 1401

ارتودنسی دندان نامرتب
ارتودنسی دندان نامرتب

23 مرداد 1401