ارتودنسی دندان,طول درمان ارتودنسی درمان,هزینه ارتودنسی دندان,شرایط انجام ارتودنسی دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

قیمت ارتودنسی دندان کودکان

اگر به زیبایی و سلامت دندان فرزندان خود را می خواهید ، باید با دقت مراقب سلامتی آن باشید. نحوه رسیدگی و مراقبت از دندان های شیری کودک در رشد دندان های دائمی تأثیر زیادی داشته است ، به همین دلیل می توان به فرزند خود به طور معمول برای ویزیت به کلینیک دندانپزشکی ببرید رسید.


ارتودنسی دندان کودکان

 

قیمت ارتودنسی دندان کودکان

ارتودنسی دندان کودک ، افزایش زیبایی بخشیدن به وضعیت دندان و صورت ، باعث ایجاد سلامت دهان و دندان او در آینده خواهد شد. در این مقاله ، شما را با تمام موارد مربوط به ارتودنسی کودکان آشنا کردیم. اگر به زیبایی و سلامت دندان فرزندان خود را می خواهید ، باید با دقت مراقب سلامتی آن باشید. نحوه رسیدگی و مراقبت از دندان های شیری کودک در رشد دندان های دائمی تأثیر زیادی داشته است ، به همین دلیل می توان به فرزند خود به طور معمول برای ویزیت به کلینیک دندانپزشکی ببرید رسید.

سن مناسب ارتودنسی دندان کودکان

اگر فرزند شما به درمان ارتودنسی نیاز دارد ، زمان مراجعه به مطب دندانپزشکی ، مد نظر قرار دادن داده نمی شود و با توجه به نیاز کودک برنامه درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. برخی از کودکان دارای ناهنجاری هستند مانند شکاف لب و کام من هستند که در این صورت درمان ارتودنسی ، باید قبل از رویش اولین دندان دائمی صورت گرفته شود. برخی دیگر از کودکان ممکن است در سن 6 یا 7 سالگی که دندان های شیری خود را از دست نداده اند ، شروع به درمان ارتودنسی کنند. به طور کلی هدف از درمان زود هنگام ناهنجاری های دهان و دندان ، از ایجاد مشکل شدید تر در آینده می شود. این درمان ها شرایط مساعدی را برای رشد دندان های دائمی ایجاد می کنند. گاهی کودکانی که درمان ارتودنسی را انجام داده اند ، برای تکمیل فرآیند درمان از بریس ها و یا استفاده از آنها استفاده می کنند ، اما در صورت انجام اقدامات درمانی اولیه ، این احتمال وجود دارد که به نیاز دیگری در آینده نیاز داشته باشد.

ارتودنسی دندان کودکان

ارتودنسی دندان کودکان برای درمان و اصلاح ناهنجاری های فک و دندان کودکان انجام می شود. متخصص ارتودنسی ، هماهنگی دندان های دو فک را بررسی کنید می خواهم و اگر کودک ناهنجاری های دندانی و یا فکی بود ، به کمک دستگاه های ارتودنسی به درمان آن پردازش کرد.

 

هزینه ارتودنسی دندان برای کودکان

 

به طور قطع ، افزایش ارتودنسی کودکان با ارتودنسی بزرگسالان متفاوت از من است ، اما با این حال به طور نهایی به ارتفاع بالا رسیده است ، بنابراین نمی توان یک مبلغ دقیق را بیان کرد. با این حال می توان گفت که هزینه ارتودنسی دندان در کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار کمتر خواهد بود. در صورتی که در سنین پایین فرزند خود را برای معاینه ارتودنسی ببرید ، با تشخیص به موقع ناهنجاری های دهان و دندان برای اصلاح آن به موقع اقدام کرد کرد. درمان ارتودنسی در کودکی ، راحت تر و سریع تر انجام شود ، پس از پایان نهایی را تغییر داد. به طور کلی قیمت نهایی ارتودنسی دندان به دلایل خرید مانند بیمه ، موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی ، دستمزد دندانپزشک ، نیروی ناهنجاری و همچنین روش درمانی نیاز به نیاز داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر از افزایش ارتودنسی دندان ، در جلسه مشاوره با دندانپزشک خود مشورت داشته باشید.

مزایای ارتودنسی کودکان

در صورتی که برخی از ناهنجاری های دهان و دندان به موقع تشخیص داده شده اند ، اصلاح و درمان آن ها راحت تر خواهد بود. ارتودنسی کودکان می توانند مانع از ایجاد مشکلات بزرگ تر و پیچیده تر در آینده شوند. زمانی که کودک هنوز دندان های شیری را در دهان خود دارد ، درمان پیش بینی ارتودنسی این امکان را به متخصص می دهد تا با بررسی فک و دندان ، محل رویش دندان های دائمی را تحت کنترل داشته باشد. در واقع در سن 7 سالگی دهان کودک به اندازه کافی رشد کرده و سالم و مناسب است ، به همین منظور متخصص ارتودنسی کودکان می داند که با رشد دندان های دائمی ، فک کودک چگونه رشد خواهد کرد. برخی از مزایای دیگر ارتودنسی دندان کودکان عبارت از:

  1. نتیجه بهتر و با کیفیت بالا
  2. کاهش نیاز به درمان های سخت آینده مانند عمل
  3. ایجاد مانع از ضعف های رشدی در فک و دندان کودکان
  4. اصلاح برخی از اختلالات مانند اختلالات اتصال گیجگاهی
  5. تشخیص و جلوگیری از برخی از عادت های رفتاری نادرست مانند مکیدن انگشت و یا تنفس دهانی

آیا امکان حساسیت کودکان به بریس های ارتودنسی وجود دارد؟

به طور کلی احتمال حساسیت در برخی از افراد وجود دارد. برخی از کودکان به نوع فلز مورد استفاده و دستکش لاتکس از خود حساسیت نشان می دهند. در این شرایط دندانپزشک باید از دستکش غیر لاتکس استفاده کند و در صورت امکان براکت هایی که برای کودک ایجاد حساسیت نمی کند ، استفاده کند.

مدت زمان استفاده از براکت های ارتودنسی برای کودکان چقدر است؟

مدت زمان درمان ارتودنسی دندان برای هر کودک به شدت ناهنجاری ، نوع درمان ، خرید کودک با ارتودنتیست ، رشد کودک و موارد اضافی نیاز دارد ، اما به طور معمول این زمان بین 18 تا 36 ماه زمان می برد.

 

ارتودنسی-دندان

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او نزد فرد متخصص برد تا با عملکرد بهتری که انجام دادید کار بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندان پزشک متخصص است و این افرادی هستند که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند که فرصت دارند تا از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

از دانش علمی و تجربه بالای موسین و متخصصان این کلینیک ، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

قبل و بعد ارتودنسی دندان
قبل و بعد ارتودنسی دندان

14 شهریور 1401

قیمت ارتودنسی دندان کودکان
قیمت ارتودنسی دندان کودکان

10 شهریور 1401

آیا می شود فقط یک دندان را ارتودنسی کرد؟
آیا می شود فقط یک دندان را ارتودنسی کرد؟

01 شهریور 1401

ارتودنسی دندان مرحله به مرحله
ارتودنسی دندان مرحله به مرحله

24 مرداد 1401

ارتودنسی دندان نامرتب
ارتودنسی دندان نامرتب

23 مرداد 1401