مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

قیمت کامپوزیت دندان جلو

همه ممکن است کامپوزیت دندان را نشناسند، اما دوست دارند زندگی منظمی داشته باشند که در آن شاد باشند و بدون نگرانی در مورد اینکه چقدر لبخندشان ناخوشایند است لبخند بزنند.


قیمت کامپوزیت دندان جلو

همه ممکن است کامپوزیت دندان را نشناسند، اما دوست دارند زندگی منظمی داشته باشند که در آن شاد باشند و بدون نگرانی در مورد اینکه چقدر لبخندشان ناخوشایند است لبخند بزنند.

اگر شما بخشی از «همه» افرادی هستید که خواهان لبخندی بهتر و شادی بدون دندان هستند، ممکن است بخواهید ونیرهای کامپوزیت را امتحان کنید. آنها بهترین گزینه برای شما نیستند، اما به همین دلیل است که شما یک دندانپزشک دارید - تا داروهای ایمن تر و مناسب تر را ارائه دهد.

کامپوزیت دندان های جلو

امروزه بیشترین تقاضا برای کامپوزیت دندان های جلو را شاهد هستیم. افراد مایلند با روشن تر شدن رنگ دندان هایشان و نیز صاف و یکدست و مرتب شدن آنها لبخند هالیوودی داشته باشند. این کار معمولا با انجام درمان روی 10-8 دندان جلو امکان پذیر است.

کامپوزیت ونیرها از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

آنها پوسته ها یا روکش های نازکی هستند که روی دندان های شما قرار می گیرند. آنها برای انواع مشکلات دندان کار می کنند، جایی که روکش های دندانی، باندینگ دندان، و مینای دندان تاثیری ندارند.

ونیرهای کامپوزیت تنها بخشی از دندان ها را می پوشانند، بر خلاف روکش های دندانی که تا پشت دندان ها را می پوشانند. خدمات کامپوزیت ونیر در کلینیک دندانپزشکی Dentakay  در دسترس است.

کامپوزیت ونیرها از چه چیزی تولید می شوند؟

آنها از رزین ساخته شده اند که به رنگ دندان ساخته شده است. ورقه ای نازک هستند و نیازی به چسباندن ندارند. آنها می توانند حدود 4 تا 8 سال با نگهداری مناسب دوام بیاورند.

چه کسی به کامپوزیت دندان نیاز دارد؟

کامپوزیت دندان

روکش ها یکی از گزینه های موجود برای بهبود ظاهر دندان ها و لبخند شما هستند. ونیرها، به ویژه کامپوزیت، بیشتر برای ناهنجاری‌های دندان غیرطبیعی مانند:

  • دندان های لکه دار
  • دندان هایی با تراشه یا ترک
  • برای اینکه دندان های شما درخشان تر به نظر برسد
  • برای پوشاندن مینای دندان که کافی نیست
  • دندان های نامنظم
  • نامرتبی دندان ها
  • برخی از افرادی که دندان های منظم دارند با استفاده از روکش ظاهر دندان های خود را تغییر می دهند.
  • در فلوئوروزیس نشان داده شده است.
  • برای زیبایی شناسی

مراحل درخواست کامپوزیت دندان

  1. اولین قدم مراجعه به دندانپزشک است. دندانپزشک فضای دهان شما را بررسی می کند و تعیین می کند که آیا باید نگران گرفتن روکش باشید یا خیر. به یک متخصص مراجعه کنید زیرا آنها بهتر می دانند.
  2. پس از تأیید نیاز به روکش، باید تصمیم بگیرید که چه نوع روکشی را می‌خواهید و کدام را می‌توانید بخرید. مستقیم؟ غیر مستقیم؟ روکش چینی؟
  3. اگر تصمیم به پرسلن دارید، دندانپزشک همه چیزهایی را که باید بدانید را توضیح می دهد. برای ونیرهای کامپوزیت، بسته به اینکه مستقیم یا غیرمستقیم باشد، آن را در محل انجام خواهید داد.
  4. برای از بین بردن تمام میکروب ها قبل از استفاده، دهان شما به صورت مذهبی تمیز می شود.
  5. دندانپزشک شما آن را مستقیماً روی دندان های شما قرار می دهد و آن را برای روکش مستقیم لباس می پوشاند. چسبندگی همیشه مورد نیاز نیست.
  6. اگر روکش‌های غیرمستقیم یا پرسلن را انتخاب کرده‌اید، ممکن است زمانی که روکش‌های سفارشی‌شده شما آماده شوند، یک درخواست موقت در انتظار داشته باشید.

 

برخی باورهای غلط در مورد کامپوزیت ونیر

روکش ها دندان های شما را خراب می کنند: این درست نیست. روکش ها برای بهبود دندان ها به جای خراب کردن آنها ساخته شده اند. توصیه می شود برای انجام این روش به یک دندانپزشک حرفه ای مراجعه کنید.

ونیرهای کامپوزیت دهان شما را بو می کنند: این مواد مصنوعی دندان از رزین ساخته شده اند. تجزیه نمی شود، بنابراین علت بو نیست. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان دلیل بوی بد دهان است.

کاربرد دردناک است: می‌دانم که بیمارستان‌ها شما را عصبانی می‌کنند، و دیدن دکتری که لباس سفید پوشیده است باعث می‌شود بخواهید از هم بپاشید، اما آرام باشید. شما دندان هایتان را بیرون نمی آورید و فقط روکش می شود. پس اصلا درد ندارد.

مزایا ونیرهای کامپوزیت

  • آنها مقرون به صرفه هستند.
  • آنها برای آسیب های جزئی دندان مناسب هستند.
  • روش استفاده غیر تهاجمی است.
  • زمان استفاده نسبتا سریع است.
  • آنها را می توان برای دندان های معمولی و بدون مشکل استفاده کرد.
  • آنها به راحتی حذف می شوند.

معایب کامپوزیت ونیرها

  • آنها به راحتی مستعد تراشه و شکستن هستند.
  • آنها به اندازه روکش های چینی بادوام نیستند.
  • آنها نور را مانند دندان های طبیعی منعکس نمی کنند.
  • آنها برای چالش های پیچیده تر دندانی نامناسب هستند.
  • آنها نیاز به تعویض یا تعویض مکرر دارند.
  • آنها دندان ها را به دما بسیار حساس می کنند.

قیمت کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت دندان

طول عمر کامپوزیت دندان، یکی از مهمترین عواملی است که تفاوت بین کامپوزیتهای ارزان قیمت و گران قیمت را ایجاد می کند. برخی از کامپوزیت ها مدت طولانی تری در دندان ها باقی می مانند و سفید و زیبا می مانند. این کامپوزیت ها گران ترند. و بعضی از کامپوزیت ها زرد و کدر می شوند و یا زود می افتند. طول عمر این کامپوزیت ها به مهارت پزشک و مواد آن بستگی دارد. کیفیت کامپوزیت نیز باعث افزایش هزینه آن می شود.

اگر شما نیاز به انجام کامپوزیت دندان دارید ، باید در مورد نحوه کار ، مدت زمان کامپوزیت دندان ، قیمت کامپوزیت دندان و تاثیری که کامپوزیت بر روی صورت شما خواهد گذاشت ، اطلاعاتی کسب کنید و بعد این کار را انجام دهید . برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص و پرتجربه برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک دندانپزشکی قلهک

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

https://clinicgholhak.com/

دندانپزشکی قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

انواع مارک کامپوزیت دندان
انواع مارک کامپوزیت دندان

08 شهریور 1401

چرا کامپوزیت دندان می ریزد؟
چرا کامپوزیت دندان می ریزد؟

30 مرداد 1401

جلوگیری از زرد شدن کامپوزیت دندان
جلوگیری از زرد شدن کامپوزیت دندان

24 مرداد 1401

چگونه کامپوزیت دندان را می چسبانند؟
چگونه کامپوزیت دندان را می چسبانند؟

23 مرداد 1401

کامپوزیت دندان چقدر هزینه دارد؟
کامپوزیت دندان چقدر هزینه دارد؟

22 مرداد 1401