لمینت دندان, رنگبندی لمینت دندان,عمر لمینت دندان,هزینه لمینت دندان,جنس لمینت دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

لمینت دندان باعث اذیت دهان می شود؟

یکی از ایمن ترین روش ها با کمترین عوارض در دندانپزشکی زیبایی لمینیت دندان است که خطر زیادی برای بیماران ایجاد نمی کند. با این وجود برخی از عوارض جانبی لمینیت دندان پس از کاشت روکش سرامیکی موقتی و کوتاه مدت است که کاملا طبیعی است و با گذشت زمان برطرف می شود.


درمان لمینت دندان

 

لمینت دندان باعث اذیت دهان می شود؟

 

یکی از ایمن ترین روش ها با کمترین عوارض در دندانپزشکی زیبایی لمینت دندان است که خطر زیادی برای بیماران ایجاد نمی کند. با این وجود برخی از عوارض جانبی لمینیت دندان پس از کاشت روکش سرامیکی موقتی و کوتاه مدت است که کاملا طبیعی است و با گذشت زمان برطرف می شود.

آیا لمینت دندان ، سبب پوسیدگی دندان می شود؟

لمینت سرامیکی قسمت زیادی از دندان را می پوشاند و بعید است باعث ایجاد پوسیدگی و حفره شود. اما همانطور که لمینت دندان به خودی خود باعث پوسیدگی دندان نمی شود ، از دندان در برابر پوسیدگی نیز محافظت نمی کند. آنچه در اینجا مهم است رعایت بهداشت دهان و دندان بیمار است.

هر وقت غذا می خوریم ، ذرات ریز در پشت دندان و همچنین جلوی دندان جمع می شوند. باکتری های موجود در دهان ما که باعث ایجاد پلاک می شوند از این ذرات کوچک غذا تغذیه می کنند که باعث پوسیدگی دندان و ایجاد سوراخ می شود. این فرآیند برای هر شخصی رخ می دهد ، خواه یک لمینت دندان داشته باشد یا نه.

همچنین ، به دلیل لمینیت بودن دندان ها ، ممکن است ذرات کوچکی از غذا در امتداد جلوی لثه ، در فضای بین روکش لمینت و لثه جمع شوند. این می تواند منجر به پوسیدگی دندان و در بسیاری از موارد بیماری لثه شود. نکته مهم این است که لمینت های دندانی بسیار خطر پوسیدگی دارند.

معایب لمینت دندان را بدانیم:

  • لمینیت دندان فرایند برگشت ناپذیری است.
  • قیمت لمینت دندان گرانتر از قیمت کامپوزیت دندان است.
  • لمینت سرامیکی معمولاً در صورت تراشه یا ترک قابل ترمیم نیست.
  • از آنجا که در طی لمینیت دندان مقداری از مینای دندان برداشته می شود ، دندان های شما ممکن است به غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم حساس شوند.
  • لمینت دندان ممکن است دقیقاً با رنگ دندانهای دیگر شما مطابقت نداشته باشد. همچنین رنگ روکش لمینت سرامیکی دوباره سفیدتر می شود. اگر قصد دارید دندان های خود را سفید کنید ، باید این کار را قبل از تهیه لمینت دندان انجام دهید.

اگرچه احتمال آن بسیار کم است ، اما لمینت های دندان می توانند شکسته شوند. به دنبال ناخن ، مداد ، یخ یا سایر اجسام سخت خود نباشید تا احتمال وقوع این امر را به حداقل برسانید. به طور کلی به دندان های خود فشار زیادی وارد نکنید.

دندان هایی که دارای روکش های لمینت هستند هنوز می توانند پوسیدگی را تجربه کنند ، در این صورت احتمالاً باید دندان را کاملاً با تاج بپوشانید.

لمینت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟

لمینت دندان برای افرادی که دندان ناسالم دارند (به عنوان مثال افرادی که دارای پوسیدگی دندان یا بیماری لثه فعال هستند) ، دندان های ضعیف (در نتیجه پوسیدگی ، شکستگی ، پرشدگی زیاد) یا افرادی که مینای دندان آنها ضعیف است مناسب نیست.

بوی بد دهان بعد از کاشت لمینت دندان

لبخند هالیوود در این روزها می تواند آرزوی همه باشد. لمینت دندان درمانی رایج و رایج در این زمینه است. اما یکی از مشکلات زیادی که در این زمینه ممکن است برای بسیاری از افراد بوجود بیاید ، بوی بد دهان پس از کاشت لمینت است که بیشتر در افرادی که کامپوزیت های دندانی می سازند بیشتر است.

بعد از لمینیت دندان ها ، عواملی مانند سیگار کشیدن ، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان ، بی احتیاطی پزشک ، از جمله عدم رعایت استانداردهای کاشت لمینیت ، تراشیدن دندان برای کاشت ، رعایت فاصله بین لمینت و لثه ها و مصرف برخی غذاها می تواند باعث ایجاد این مشکلات شود. دهنت بد بود

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

جنبه زیبایی لمینت دندان
جنبه زیبایی لمینت دندان

12 مهر 1402

ایرادات لمینت دندان چیست؟
ایرادات لمینت دندان چیست؟

01 مهر 1402

قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟
قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟

15 فروردین 1401

ترمیم مجدد لمینت دندان
ترمیم مجدد لمینت دندان

03 اسفند 1400

نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 
نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 

26 بهمن 1400