مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

قیمت ارتودنسی دندان 1402

انجام ارتودنسی دندان علاوه بر درمان به زیبایی دهان و دندان افراد نیز کمک می نماید. کسانی که دارای دندانهای نامرتبی هستند حتما لازم دارند از این روش درمانی برای خود استفاده کنند.حال مهترین موردی که وجود دارد قیمت انجام این روش می باشد که هر ساله با توجه به تغییرات قیمت مواد و ابزارها تغییر خواهد کرد.
در ادامه به بررسی قیمت در سال 1402 می پردازیم.


 

قیمت ارتودنسی دندان 1402

انجام ارتودنسی دندان علاوه بر درمان به زیبایی دهان و دندان افراد نیز کمک می نماید. کسانی که دارای دندانهای نامرتبی هستند حتما لازم دارند از این روش درمانی برای خود استفاده کنند.

حال مهترین موردی که وجود دارد قیمت انجام این روش می باشد که هر ساله با توجه به تغییرات قیمت مواد و ابزارها تغییر خواهد کرد.
در ادامه به بررسی قیمت در سال 1402 می پردازیم.

ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان در سال 1402

رایج ترین روش منظم کردن دندان ها ارتودنسی ثابت است. در این روش از براکت ها و سیم فلزی مرئی برای صاف کردن دندان ها استفاده می شود. هزینه درمان با این روش نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر است.

هزینه ارتودنسی ثابت با نامنظمی کم بدون ریتینر از ۱۰ میلیون به بالا  است

قیمت ارتودنسی ثابت با نامنظمی متوسط بدون ریتینر از  ۱۲ میلیون به بالا  است

قیمت ارتودنسی ثابت با نامنظمی شدید بدون ریتینر از ۱۵ میلیون به بالا  است

هزینه ارتودنسی سرامیکی

ارتودنسی سرامیکی مشابه با همان روش ارودنسی ثابت فلزی است با این تفاوت که در این روش براکت ها و سیم بکار رفته از جنس سرامیک دندانپزشکی و کاملا شفاف هستند. درمان با این روش پیچیدگی های خود را دارد و ممکن است به دلیل شکستن پی در پی براکت ها طول درمان زیاد باشد بنابراین هزینه آن نیز زیاد خواهد شد.

 

قیمت ارتودنسی سرامیکی در سال ۱۴۰۲ حدودا ۱۵ میلیون تومان به ازای هر فک است.

 

تعرفه ارتودنسی دیمون

دیمون روش جدید در درمان های ارتودنسی است. در این شیوه درمان به جای براکت های معمولی از براکت های سلف لیگیتینگ استفاده می شود. یعنی به جای اینکه سیم ارتودنسی با کش به براکت ها متصل شود با کمک خود براکت اتصال صورت میگیرد. طول دوره درمان با دیمون نسبتا کمتر است و نیاز به جلسات منظم کمتری دارد.

 

هزینه ارتودنسی دیمون ۱۵ میلون تومان به بالا به ازای هر فک است.

 

نرخ ارتودنسی لینگوال

یکی از مدرن ترین روش های منظم کردن دندان ها، ارتودنسی لینگوال است که البته هنوز انطور که باید و شاید در ایران قابل اجرا شدن نیستد. این روش دقیقا مشابه با ارتودنسی فلزی معمولی است با این تفاوت که براکت ها و سیم به پشت دندان ها متصل می شوند.

 

هزینه حدودی ارتودنسی لینگوال از ۲۰ میلیون تومان به ازای فک بالا یا پایین (یک فک) است.

 

قیمت ارتودنسی متحرک در سال ۱۴۰۲

اگر درمان شما با کمک دستگاه هایی انجام شود که قابلیت جابجایی داشته باشند گفته می شود شما ارتودنسی متحرک انجام داده اید. در این روش درمان دستگاه ها توسط خود شما روی دندان ها قرار میگیرد و در حین مسواک زدن یا خوردن و آشامیدن برداشته می شوند. مهمترین دستگاه ارتودنسی نامرئی پلاک های شفاف هستند.

 

هزینه ارتودنسی نامرئی با پلاک های شفاف از 10 میلیون تومان به بالا است.

 

هزینه ارتودنسی نامرئی در سال 1401

ارتودنسی نامرئی یعنی درمان با آندسته از دستگاه ها و ابزار ارتودنسی که هنگام نصب بر روی دندان ها و یا استفاده قابل توجه نیستند و یا کسی نمی تواند آن ها را ببیند. مهم ترین دستگاه های نامرئی براکت های سرامیکی، دیمون شفاف، پلاک های متحرک ارتودنسی و لینگوال هستند.

 

عکس انواع ارتودنسی نامرئدی

هزینه هر کدام از روش های نامبرده در بخش قبلی درج شده اما به صورت بازه ای 10 تا 30 میلیون تومان است.

ارتودنسی دندان1402

 

ارتودنسی دندان در کلینیک تخصصی دندانپزشکی قلهک در تهران

شما برای ترمیم و درمان دندان کودک خود  احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند. چرا که نتیجه موفق هر درمان دندانپزشکی به متخصص آن بستگی دارد و هر چقدر در آن خبره و با تجربه باشد نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است.

این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها از جمله دندانپزشکی اطفال و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است.

بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

https://clinicgholhak.com/

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

معایب ارتودنسی دندان
معایب ارتودنسی دندان

24 شهریور 1403

باورهای اشتباه ارتودنسی دندان
باورهای اشتباه ارتودنسی دندان

11 شهریور 1403

مراجعه به دندانپزشکی بعد از تزریق ژل
مراجعه به دندانپزشکی بعد از تزریق ژل

05 مرداد 1403

چرا در ارتودنسی دندان را میکشند؟
چرا در ارتودنسی دندان را میکشند؟

13 تیر 1403

بریس ارتودنسی دندان
بریس ارتودنسی دندان

04 تیر 1403