ایمپلنت دندان,عمر ایمپلنت دندان,شرایط انجام ایمپلنت دندان,هزینه ایمپلنت دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

ایمپلنت دندان با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی یکی از جدیدترین روش هایی است که در کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود و امروزه افراد زیادی به دنبال آن هستند. کاشت دندان تحت بیهوشی دارای تعدادی از مهمترین و اصلی ترین مزایایی است که می توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید.


ایمپلنت دندان با بیهوشی

 

ایمپلنت دندان با بیهوشی

 

ایمپلنت دندان با بیهوشی یکی از جدیدترین روش هایی است که در کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود و امروزه افراد زیادی به دنبال آن هستند. کاشت دندان تحت بیهوشی دارای تعدادی از مهمترین و اصلی ترین مزایایی است که می توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

دندانپزشکی با بیهوشی

در روش دندانپزشکی با بیهوشی، با استفاده از داروهای آرامبخش، حالتی آرام و راحت برای بیمار ایجاد می شود. داروهای آرامبخش که شامل داروهای ضد اضطراب هستند به روش های مختلفی قابل استفاده هستند. در گذشته داروهای آرامبخش به رگ دست یا بازو تزریق می شد و برای بیهوشی بیمار استفاده می شد. آرام بخشی با کمک داروهای آرامبخش خوراکی رایج ترین ترفندی است که امروزه برای کاهش ترس دندان یا ترس از بیمار در بسیاری از کشورها استفاده می شود.

انواع ایمپلنت دندان با بیهوشی

1.استنشاق آرام بخش

در این فرآیند ، دندانپزشک با قرار دادن ماسک بر روی بینی بیمار و استنشاق داروهای آرامبخش ، هوشیاری بیمار را کاهش می دهد. البته این آرام بخش معمولاً در سطح بسیار کمی استفاده می شود و می تواند به بیمار اجازه دهد کمی بعد از عمل دندانپزشکی رانندگی کند.

2.آرام بخش دهانی

برای این نوع آرامبخش ، دندانپزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که یک ساعت قبل از قرار ملاقات ، قرص تجویز شده را مصرف کنند. داروهایی که معمولاً برای این منظور تجویز می شوند شامل والیوم و موارد مشابه است. دندانپزشک می تواند با افزایش یا کاهش دوز دارو ، تأثیر را بر روی بیمار کنترل کند. اگرچه این روند ممکن است آسان باشد ، اما بیماران باید از قبل آماده شوند و پس از درمان معمولاً قادر به رانندگی نیستند.

3.آرام بخش داخل وریدی

دندانپزشکان می توانند با استفاده از یک روش آرامبخشی وریدی ، یک داروی آرامبخش را مستقیم به ورید بیمار تزریق کنند. این روش تأثیر فوری بر سطح هوشیاری بیمار دارد و دندانپزشکان در صورت نیاز می توانند میزان آرام بخشی را تغییر دهند.

4.بیهوشی عمومی

در برخی موارد ، دندانپزشک ممکن است بیهوشی عمومی را به داروهای آرامبخش دیگر ترجیح دهد. در طی بیهوشی عمومی ، بیمار به خواب عمیقی فرو رفته و قادر به احساس و شنیدن چیزی نیست. با این حال ، این روش های آرام بخشی و کاشت تحت بیهوشی باید تحت نظارت یک متخصص بیهوشی متخصص انجام شود.

 

ایمپلنت-دندان

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

 

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

منع ایمپلنت دندان برای چه کسانیست؟

23 دی 1400

شاخه دندانپزشکی را بیشتر بشناسیم

02 آذر 1400

ایمپلنت دندان و کاربرد آن در دهان

18 آبان 1400

چگونگی ترمیم توسط ایمپلنت دندان

09 مهر 1400

ایمپلنت دندان را در کجا انجام دهیم؟

09 شهریور 1400