ایمپلنت دندان,عمر ایمپلنت دندان,شرایط انجام ایمپلنت دندان,هزینه ایمپلنت دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

ایمپلنت دندان را در کجا انجام دهیم؟

اگر فکر می کنید می توانید برای کاشت ایمپلنت دندان به اولین مطب دندانپزشکی مراجعه کنید، شما کاملا اشتباه می کنید. اگر یک یا چند دندان شما افتاده است و به ایمپلنت نیاز دارید. انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان بسیار مهم است.


ایمپلنت دندان

 

ایمپلنت دندان را در کجا انجام دهیم؟

 

اگر فکر می کنید می توانید برای کاشت ایمپلنت دندان به اولین مطب دندانپزشکی مراجعه کنید، شما کاملا اشتباه می کنید. اگر یک یا چند دندان شما افتاده است و به ایمپلنت نیاز دارید. انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان بسیار مهم است. هنگامی که می خواهید دندان جدیدی با هزینه بالا داشته باشید ، باید تمام عوامل خطر خرابی ایمپلنت دندان را کاهش دهید. مراجعه به متخصص ایمپلنتولوژیست و جراح دهان یکی از مهمترین عوامل خطرساز موفقیت ایمپلنت است.

قبل از انجام ایمپلنت دندان به چه نکاتی باید توجه کنید؟

1.انتخاب دندانپزشک

اگر قبلاً از دندانپزشکی خدماتی دریافت کرده اید و از نحوه ارائه خدمات راضی هستید ، می توانید با همان دندانپزشک کاشت دندان نیز انجام دهید. اما اگر به دنبال دندانپزشکی برای کاشت دندان هستید ، باید با حوصله و بدون عجله به چندین دندانپزشک مراجعه کنید تا سوالات خود را قبل از کاشت انجام دهید.

خوب است نمونه کارهای ایمپلنت دندانپزشک را ببینید و در مورد نحوه انجام کاشت ، قیمت ، مراقبت های بعد از کاشت ، خدمات پس از کاشت سوالاتی بپرسید. دندانپزشک باید در جواب دادن به سوالات شما صبور باشد و احساس کند که برای شما زمان می برد.

2.اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت هرگز جای دندان اصلی را نمی گیرد! و نباید احساس کنید با هزینه کاشت راحت هستید. هرچه مواد کاشت دندان بهتر باشد ، قیمت آن بالاتر است. اگر قیمت کاشت دندان برای شما بسیار مهم است ، از چندین دندانپزشک مختلف در مورد مواد و قیمت هر واحد ایمپلنت سال کنید.

3.دانستن مدت زمان ایمپلنت دندان

کاشت دندان زمان نسبتاً کمی طول می کشد و بیشتر افراد می توانند در یک روز دندان های خود را کاشت کنند. این زمان کوتاه به این دلیل است که فقط چند زنجیره به دندان شما اضافه می شود و هیچ یک از دندان های شما حرکت نمی کند.

وقتی کاشت دندان انجام شد ، شما به طور طبیعی شروع به پوشاندن ایمپلنت با فسفات کلسیم می کنید ، که ماده سازنده استخوان ها و دندان های شما است. و حدوداً چهار ماه دیگر ، به اندازه کافی به فک شما می چسبد. سرعت این فرآیند بسته به سرعت رشد استخوان ها می تواند افزایش یابد.

معمولاً پس از قرار دادن پیچ ایمپلنت ، بسته به شرایط بین 2 تا 4 ماه (و در بعضی موارد تا 6 ماه) باید صبر کنید تا استخوان اطراف کاشت کاملاً تشکیل شود. اما در برخی موارد ، اگر استخوان فک مناسب باشد ، "مخصوصاً برای دندانهای جلویی که در ناحیه زیبایی قرار دارند" ، می توان همزمان با کاشت ، روکش موقتی یا دائمی روی آن قرار داد.

4.ایمپلنت به استخوان فک آسیب نمی‌زند

ایمپلنت ها از تیتانیوم ساخته می شوند که در محیط بدن کاملاً خنثی است و در شرایط طبیعی نه تنها هیچ واکنش مضر برای بدن انسان ایجاد نمی کند بلکه با تغییرات سطحی ایجاد شده روی آنها ، به شدت جذب استخوان فک می شوند. ایمپلنت همچنین از تحلیل بیشتر استخوان جلوگیری می کند. قرار دادن ایمپلنت هیچ واکنشی در استخوان ایجاد نمی کند مگر در موارد بسیار نادر.

5.مراحل کاشت ایمپلنت درد و ناراحتی ایجاد نمی‌کند

کاشت ایمپلنت یک عمل جراحی است که باید در یک محیط استریل انجام شود. در مقایسه با سایر جراحی های دهان ، درد و ناراحتی جراحی ایمپلنت بسیار کمتر است و اغلب با رعایت دستورات دندانپزشک بدون ناراحتی پایان می یابد.

6.بعضی از بیماران نباید ایمپلنت دندان بگذارند

کاشت ایمپلنت جراحی است که باید در یک محیط استریل انجام شود. در مقایسه با سایر جراحی های دهان ، درد و ناراحتی جراحی ایمپلنت بسیار کمتر است و اغلب بدون پیروی از دستورات دندانپزشک به پایان می رسد.

7.ایمپلنت در چند مرحله انجام می‌شود؟

درمان ایمپلنت دندان را می توان به 4 مرحله تقسیم کرد: برنامه ریزی درمان ، کاشت ایمپلنت ، قرار دادن روکش ، و نگهداری و مراقبت های بهداشتی.

8.قبل از انجام کاشت با دندانپزشک در مورد سابقه پزشکی خود صحبت کنید

توجه داشته باشید که برخی از مشکلات پزشکی کنترل نشده ممکن است احتمال درمان ایمپلنت های دندانی را کاهش دهد. بنابراین ، قبل از شروع درمان ، باید به طور کامل در مورد سابقه پزشکی خود با جراح صحبت کنید. نتیجه درمان مستقیماً با وضعیت جسمی هر متقاضی ارتباط دارد و ممکن است نتایج متفاوتی برای دو متقاضی داشته باشد. فقط یک دندانپزشک متخصص می تواند بهترین برنامه درمانی را به شما ارائه دهد.

9.بهداشت قبل و بعد از کاشت دندان اجباری است

مهمترین نقش افراد در انجام کاشت رعایت بهداشت است که در نتیجه کار بسیار مثر است. بهداشت دهان و دندان در هنگام کاشت بسیار مهم است. مراقبت و توصیه های مناسب دندانپزشک پس از درمان در مورد استفاده از مسواک و نخ دندان در ناحیه کاشت می تواند رضایت مادام العمر را برای افراد فراهم کند.

10.قبل از تصمیم نهایی حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید

اگر به کاشت دندان نیاز دارید ، حتماً از دندانپزشک خود بخواهید تا فواید و اثرات آن را به طور کامل توضیح دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا کاشت روش مناسبی برای جایگزینی دندان از دست رفته شما است.

 

ایمپلنت-دندان

 

ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی قلهک

 

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

منع ایمپلنت دندان برای چه کسانیست؟

23 دی 1400

شاخه دندانپزشکی را بیشتر بشناسیم

02 آذر 1400

ایمپلنت دندان و کاربرد آن در دهان

18 آبان 1400

چگونگی ترمیم توسط ایمپلنت دندان

09 مهر 1400

ایمپلنت دندان با بیهوشی

09 شهریور 1400