لمینت دندان, رنگبندی لمینت دندان,عمر لمینت دندان,هزینه لمینت دندان,جنس لمینت دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

انجام لمینت دندان چقدر زمان می برد؟

یکی از موثرترین و زیباترین روش های درمانی، لمینت دندان است که توانسته در هر عیب دندان یک پوشش زیبا و مقاوم باشد.


لمینت دندان

 

انجام لمینت دندان چقدر زمان می برد؟

یکی از موثرترین و زیباترین روش های درمانی، لمینت دندان است که توانسته در هر عیب دندان یک پوشش زیبا و مقاوم باشد.

مدت زمان انجام لمینت دندان

درمان لمینت دندان توسط دندانپزشک زیبایی انجام می شود ، این درمان با توجه به اینکه در چندین جلسه نیاز به درمان دارد ، باید حدود 2 هفته تا 20 روز برای انجام آن وقت بگذارید.

·مدت زمان درمان لمینت سرامیکی

دو نوع لمینت دندان وجود دارد. تعداد دندانهای شما که نیاز به لمینت دارند نیز در طول درمان لمینت دندان تأثیر مستقیم دارد. اگر لمینت دندان خود را از لامینت های سرامیکی انتخاب کنید ، مدت زمان طولانی درمان خواهید داشت. از زمان مراجعه به پزشک برای لامینت تا زمان نصب لامینت سرامیکی بر روی دندان های شما بیش از دو هفته طول می کشد. با مراجعه به پزشک ، ابتدا سلامت دندان ها بررسی می شود. در اینجا ما فرض می کنیم که همه دندان های شما سالم هستند و هیچ یک از آنها مشکلی ندارند.

·مدت زمان درمان لمینت ونیر

مدت زمان درمان با روکش لمینت بسیار کوتاهتر است. این نوع لامینت در کمتر از چند ساعت به دندان شما متصل می شود. اگر دندان شما در حال پوسیدگی است ، پوسیدگی باید با کمک عصب کشی برداشته شود. از آنجا که یک لمینت کامپوزیت آماده وجود دارد. پزشک بلافاصله پس از ترمیم دندان مقداری از تاج و مینای دندان را قطع می کند. این تراش برای طبیعی تر شدن دندان لمینت انجام می شود. این نوع لامینت در رنگهای متنوعی موجود است و پزشک بسته به رنگ پست بیمار و سایر دندانها ، بهترین رنگ لامینت دندان را انتخاب کرده و به دندان وصل می کند. بنابراین اگر برای انجام لمینت دندان عجله دارید ، می توانید از لمینیت کامپوزیت دندان استفاده کنید. اما اگر تصمیم به لمینت تمام دندان های یک فک دارید ، لمینت سرامیکی بهترین گزینه است.

روش انجام لمینت دندان

افراد معمولاً برای داشتن دندانهای زیبا و صاف با لامینت به حدود 10 لامینت نیاز دارند. همچنین ساخت لامینت دندان حدود 10 روز طول می کشد.

همچنین برای قرار دادن لامینت روی سطح دندان ، باید قسمتی از مینای دندان را بردارید. بیماران می توانند در حین ساخت لامینت های دائمی از لامینت های موقت برای نصب روی دندان استفاده کنند. معمولاً برخی از دندانپزشکان ترجیح می دهند بیمار از لامینت های موقت به مدت حداقل دو هفته برای بهبود کامل لثه های فردی که ممکن است در حین بریدن مینای دندان آسیب دیده و آسیب دیده باشد استفاده کند ، به طوری که لمینت های دائمی خوب شوند.

طول عمر لمینت دندان

طول عمر لمینت های دندان 10 تا 15 سال است. لمینت های دندانی در برابر تغییر رنگ مقاوم هستند و این نقطه قوت لامینت ها است ، با این حال ، لازم است همیشه بهداشت دهان و دندان را برای سلامت دهان ، لثه و دندان ها و همچنین طول عمر بیشتر لامینت ها رعایت کرد.

 

لمینت-دندان

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

جنبه زیبایی لمینت دندان
جنبه زیبایی لمینت دندان

12 مهر 1402

ایرادات لمینت دندان چیست؟
ایرادات لمینت دندان چیست؟

01 مهر 1402

قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟
قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟

15 فروردین 1401

ترمیم مجدد لمینت دندان
ترمیم مجدد لمینت دندان

03 اسفند 1400

نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 
نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 

26 بهمن 1400