ایمپلنت دندان,عمر ایمپلنت دندان,شرایط انجام ایمپلنت دندان,هزینه ایمپلنت دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

زمان انجام ایمپلنت دندان

اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید مهم است که بهترین زمان را برای این کار در نظر بگیرید تا نتیجه موفقی را از این درمان بدست آورید.

ایمپلنت دندان از روش های دندانپزشکی است که برای جایگزینی دندان های آسیب دیده طبیعی بکار می رود و اگر این روش به خوبی برای شما انجام شود می توانید صاحب دندان هایی سالم و زیبا شوید.


زمان انجام ایمپلنت دندان

اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید مهم است که بهترین زمان را برای این کار در نظر بگیرید تا نتیجه موفقی را از این درمان بدست آورید.

ایمپلنت دندان از روش های دندانپزشکی است که برای جایگزینی دندان های آسیب دیده طبیعی بکار می رود و اگر این روش به خوبی برای شما انجام شود می توانید صاحب دندان هایی سالم و زیبا شوید.

در حال حاضر افراد زیادی با هدف حفظ ظاهر خود و سلامتی این روش را انجام می دهند. اما همانطور که گفته شد، چه زمانی را برای بهترین موقع انجام ایمپلنت دندان است؟

مهمترین کاری که قبل از هرکاری لازم است انجام دهید مراجعه به یک دندانپزشکی معتبر می تواند شرایط درمانی مناسبی را برای شما فراهم سازد تا در مدت زمان مناسب و با کیفیت بالا درمان خود را انجام دهید.

برای انجام این روش مراحلی باید طی شود و پس از طی کردن این مراحل اگر مشکلی وجود نداشت روند درمان شما صورت خواهد گرفت.

  • معاینه بیمار توسط دندانپزشک

در ابتدای کار دندانپزشک با معاینه بیمار درمان مناسب آن را انتخاب می کند و در این جلسه مشخص میشود که مراحل چگونه انجام می شود و محل کاشتن ایمپلنت مشخص خواهد شد. بعد از اینکه قطعی همه چیز مشخص شد برای باقی مراحل اقدام می کند.

  • پیوند استخوان

برخی از بیماران هستند که احتیاج دارند پیوند استخوان انجام دهند تا استخوان های محکمی داشته باشند و این پیوند و مراحل انجام آن چندین ماه طول می کشد.

  • قرار دادن ایمپلنت

اگر شما از دسته بیمارانی هستید که پیوند استخوان انجام داده اید چند ماه درمانتان بیشتر طول می کشد. بعد از اینکه دوران نقاهت بعد از پیوند شما به اتمام رسید می توانید برای کاشت ایمپلنت اقدام نمایید.

در این مرحله فیکسچر را در استخوان فک قرار می دهند. فیکسچر تکیه گاه ایمپلنت است. باید گفت که شما در این قسمت درمان بیهوش هستید و از متوجه نمی شوید. بعد از این مراحل حدودا 5 الی 7 ماه احتیاج است ایمپلنت در جای خود ثابت شود.

  • تاج موقت

در مرحله آخر ایمپلنت دندان پروتز دندان را که روی فیکسچر قرار می گیرد ساخته می شود و در نهایت جایگذاری می شود.

اما این روش برای برخی از افراد کاربردی ندارد و نتیجه مثبتی حاصل نمی شود. این افراد شرایط زیر را دارند و اگر شما در این دسته قرار دارید با مشورت دندانپزشک روش دیگری را در نظر بگیرید.

  • اگر شما شیمی درمانی انجام داده اید و یا در حال انجام آن هستیدیا حتی پوکی استخوان دارید احتمال موفقیت درمان کم است.
  • سلامتی لثه ها استحکام آن در انجام ایمپلنت دندان بسیار مهم است اگر قدرت استخوان کافی نباشد این روش مناسب نمی باشد.
  • افرادی که استعمال دخانیات دارند نیز در این دسته افراد قرار می گیرند. پس فردی که این مورد را دارد باید این کار را ترک نماید.
  • اگر از داروهایی حاوی فسفونات استفاده می کنید از این درمان استفاده نکنید.

ایمپلنت-دندان

بهترین زمان کاشت ایمپلنت پس از کشیدن دندان

طبق توضیحات تا حدودی با ایمپلنت دندان آشنا شدید و متوجه این هستید که برای سلامتی دهان و دندان و ظاهر خود احتیاج به انجام این روش دارید و لازم است که آن را انجام دهید.

در بهترین حالت ، باید بعد از کشیدن دندان و آسیب آن برای ترمیم آن اقدام کنید و اگر قصد ایمپلنت دندان را دارید مراحل انجام آن را شروع نمایید تا به دندان های دیگر ایرادی وارد نشود و حالت طبیعی ردیف های دندان از بین نرود.

هرچه این زمان را بیشتر نمایید استخوان های اطراف دندان های کشیده شده نرم و خراب می شوند و استفاده از برای ایمپلنت دندان امکان پذیر نیست و شرایط مراحل ایمپلنت را سخت تر خواهد کرد. برای انجام این جراحی احتیاج دارید نزد دندانپزشکی متخصص بروید. اما چنین فردی را چگونه میتوان پیدا کرد تا با خاطری آسوده برای درمان اقدام کرد؟ چون همانطور که می دانید دندانپزشک تاثیر بسیاری در درمان و بعد ازآن دارد و نتیجه به عملکرد آن وابسته است.

در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.

زمان-انجام-ایمپلنت-دندان

دندانپزشک متخصص برای انجام ایمپلنت دندان را چگونه پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن متخصص در زمینه کاشت ایمپلنت دندان روش های زیادی وجود دارد که ما تعدادی از آنها را برای شما آورده ایم تا به این وسیله بتوانید نزد فرد مورد اعتماد ترمیم دندان هایتان را انجام دهید.

  • از تجربه نزدیکان و دوستان خود استفاده نمایید

گاهی اوقات از نزدیکان شما به مطب یا کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنند و شما می توانید از تجربه آنان استفاده نمایید و اگر شرایط آنجا برای شما مناسب بود به همان کلینیک برای درمان خود مراجعه نمایید.

  • از طریق گوگل و سرچ کلمه ایمپلنت دندان

امروزه موتور جستجوگر گوگل بسیار کمک خوبی برای شما است و می توانید با سرچ کلمه مورد نظر نزدیک ترین کلینیک دندانپزشکی مناسب را برای خود پیدا نمایید و پاسخ هرگونه سوالی را که دارید در آن بپرسید.

  • در اتاق انتظار از افرادی که قبلتر به دندانپزشک مراجعه کردند سوالات خود را بپرسید

کسانی که در اتاق انتظار نشستند و چندین مرتبه به دندانپزشک مورد نظرتان مراجعه کردند، می توانند خیلی بهتر به شما نظر دهند چون سابقه درمان توسط آن فرد را دارند و شما با اطمینان بهتری می توانید تصمیم بگیرید. می توانید هرگونه سوال درباره انجام جراحی، نتیجه را از آنها بپرسید.

  • نظرهای مراجعه کنندگان بصورت مجازی و آنلاین دنبال کنید

اگر بعد جلسه های مشاوره و تحقیقات لازم باز مردد بودید، می توانید از صفحات مجازی آن کلینیک با خواندن تجربیات افراد تصمیم نهایی را بگیرید.

در ادامه شما را با کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران آشنا خواهیم کرد تا با استفاده از امکانات و خدمات این مجموعه صاحب دندان های زیبا و سالم شوید.

مزایا-ایمپلنت-دندان

ایمپلنت دندان درکلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان به روش ایمپلنت دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک-دندانپزشکی-قلهک

 

 


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

منع ایمپلنت دندان برای چه کسانیست؟

23 دی 1400

شاخه دندانپزشکی را بیشتر بشناسیم

02 آذر 1400

ایمپلنت دندان و کاربرد آن در دهان

18 آبان 1400

چگونگی ترمیم توسط ایمپلنت دندان

09 مهر 1400

ایمپلنت دندان با بیهوشی

09 شهریور 1400