مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

خدمات ویژه دندانپزشکی اطفال

یکی از مواردی که والدین باید به آن توجه نمایند، توجه به سلامت دهان و دندان فرزند خود است. کودکان در سنین پایین متوجه مراقبت از دندان های خود نیستند و  والدین او باید بکوشند تا با آموزش های لازم و راهنمایی های صحیح اطلاعات مناسبی را در حد سن فرزند به او بدهند تا بتوانند به حفظ سلامت نیز کمک نمایند.


خدمات ویژه دندانپزشکی اطفال

مراجعه به دندانپزشکی اطفال یکی از مواردی که والدین باید به آن توجه نمایند، توجه به سلامت دهان و دندان فرزند خود است. کودکان در سنین پایین متوجه مراقبت از دندان های خود نیستند و  والدین او باید بکوشند تا با آموزش های لازم و راهنمایی های صحیح اطلاعات مناسبی را در حد سن فرزند به او بدهند تا بتوانند به حفظ سلامت نیز کمک نمایند.

برای کودکان انواعی از درمان های دندانپزشکی وجود دارد و یک دندانپزشک اطفال الویت درمانش جلوگیری از پوسیدگی دندان کودک می باشد و در واقع میتوانیم بگوییم که دندان کودک را قبل از رخ دادن مشکلی درمان می کند.  هزینه های دنداپزشکی اطفال به نسبت بزرگسالان کمتر می باشد، چون جنبه پیشگیری دارد.

از جمله درمان هایی که توسط دندانپزشک اطفال انجام می گیرد:

  • فلوراید درمانی موضعی

برای جلوگیری یا درمان پوسیدگی دندان دندانپزشکان اطفال از فلوراید استفاده میکنند. فلوراید مینای دندان را تقویت می کند و بهترین کاری که یک دندانپزشک اطفال برای محافظت از پوسیدگی دندان کودک انجام می دهند فلوراید تراپی یا فلوراید درمانی است.

  • شیاربندی دندان با کمک سیلانت دندانپزشکی

سطوح جونده دندان های آسیاب در کودکان دارای شیارهایی است که مواد غذایی به آن ها گیر میکند و به دلیل زیاد بودن آن ها مسواک زدن به تنهایی قادر به پاک کردن آن ها نیست. متخصصان دندانپزشکی اطفال با کمک سیلانت های دندانپزشکی اطفال اقدام به پر کردن یا شیاربندی این حفرات میکنند تا احتمال پوسیدگی دندان را کاهش داده و مانع از آسیب دیدن مینای دندان میشود.

  • درمان ریشه دندان یا روت کانال

درست مانند بزرگسالان، گاهی اوقات کودکان نیز به درمان ریشه دندان نیاز دارند. این درمان به ما کمک میکند تا از وارد شدن آسیب به ریشه دندان ها و از دست دادن دندان های شیری یا دائمی پیشگیری کنیم.

  • باندینگ دندان

آسیب ها و شکستگی های جزئی دندانهای جلوی از جمله موارد شایع در دوران کودکی است. دندانپزشک اطفال با کمک برخی مواد خاص که با نام باندینگ شناخته میشوند این آسیب ها را ترمیم و برطرف کنیم. جنس این مواد به گونه ای است که هم رنگ دندان هستند. مواد باندینگ دندان مقاوم بوده و با رشد کودک همچنان ماندگار هستند.

دندانپزشکی اطفال

کلینیک دندانپزشکی اطفال قلهک

اگر صاحب فرزند هستند و به فکر کودک خود هستید و برای مراقبت از بهداشت دندان و دهان او به دنبال دندانپزشکی مجرب هستید تا با تشخیص به موقع از پوسیدگی و مشکلات دندان کودکتان جلوگیری کنید.

اگر در تهران زندگی می کنید، پیشنهاد ما برای شما کلینیک فوق تخصصی قلهک مباشد. در این مرکز درمانی متخصصین دندانپزشکی اطفال حضوردارند و شما می توانید از خدمات آنان بهره ببرید.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص کودک است و علاوه بر آن مجموعه ای از تخصص های دندانپزشکی در این مجموع جمع شده اند و شما برای گرفتن هرگونه خدمات دندانپزشکی دیگر احتیاج نیست به چندین مرکز مراجعه نمایید.

و این برای کسانی که به دنبال خدمات کامل دندانپزشکی  هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک-دندانپزشکی-قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

دندانپزشکی اطفال اقساطی
دندانپزشکی اطفال اقساطی

09 شهریور 1402

نحوه عملکرد در دندانپزشکی اطفال
نحوه عملکرد در دندانپزشکی اطفال

25 بهمن 1400

سن مراجعه به دندانپزشکی اطفال
سن مراجعه به دندانپزشکی اطفال

16 بهمن 1400

ترس از دندانپزشکی اطفال
ترس از دندانپزشکی اطفال

15 بهمن 1400

ویزیت برای دندانپزشکی اطفال
ویزیت برای دندانپزشکی اطفال

05 بهمن 1400