مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

تعرفه دندانپزشکی اطفال

امروزه در کشور ما همچون کشورهای دیگر خدمات دندانپزشکی اطفال با بهترین روش ها صورت می پذیرد و شما با خیال آسوده و بدون نگرانی و ترس می توانید به آنها مراجعه فرمایید و مطمئن باشید که این روش ها به گونه ای است که کودک شما بدون هیچ اضطرابی همکاری لازم را انجام می دهد.
اما برای عده ای سوال است که هزینه های دندانپزشکی اطفال چگونه است؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.


 

تعرفه دندانپزشکی اطفال

 

در رابطه با هزینه های دندانپزشکی نمی توان قیمت  را مطرح کرد. چون برای هر فردی  با توجه به شرایطی که دارد و مدت زمانی که درمانش طول می کشد محاسبه می شود و علاوه بر آن هر درمان تعرفه مختص به خود را دارد و نسبت به دیگری متفاوت است.

حال درباره هزینه دندانپزشکی اطفال به این صورت می باشد که خود دندانپزشک نظر می دهد و مبلغ نهایی را تعیین می کند و ممکن است شما در کلینیک ها قیمت های متفاوتی را ببنید.

کلینیکی برای انجام درمان کودک شما مناسب است که با توجه به شرایط حال حاضر و بالا رفتن قیمت های وسایل و تجهیزات دندانپزشکی هزینه نهایی را مبلغی متعادل بگویند و از بهترین تجهیزات و کیفیت بالا برای کار خود استفاده نمایند تا همه بتوانند از این خدمات به راحتی بهره ببرند.

با توجه به هزینه هایی که صورت می گیرد لازم است مراقبت هایی را انجام دهید تا نتیجه درمان برای شما خوب باشد.

 

دندانپزشکی اطفال

 

درمان هایی که توسط دندانپزشک اطفال انجام می گیرد چیست؟

 

  • فلوراید درمانی موضعی

برای جلوگیری یا درمان پوسیدگی دندان دندانپزشکان اطفال از فلوراید استفاده میکنند. فلوراید مینای دندان را تقویت می کند و بهترین کاری که یک دندانپزشک اطفال برای محافظت از پوسیدگی دندان کودک انجام می دهند فلوراید تراپی یا فلوراید درمانی است.

  • شیاربندی دندان با کمک سیلانت دندانپزشکی

سطوح جونده دندان های آسیاب در کودکان دارای شیارهایی است که مواد غذایی به آن ها گیر میکند و به دلیل زیاد بودن آن ها مسواک زدن به تنهایی قادر به پاک کردن آن ها نیست. متخصصان دندانپزشکی اطفال با کمک سیلانت های دندانپزشکی اطفال اقدام به پر کردن یا شیاربندی این حفرات میکنند تا احتمال پوسیدگی دندان را کاهش داده و مانع از آسیب دیدن مینای دندان میشود.

  • درمان ریشه دندان یا روت کانال

درست مانند بزرگسالان، گاهی اوقات کودکان نیز به درمان ریشه دندان نیاز دارند. این درمان به ما کمک میکند تا از وارد شدن آسیب به ریشه دندان ها و از دست دادن دندان های شیری یا دائمی پیشگیری کنیم.

  • باندینگ دندان

آسیب ها و شکستگی های جزئی دندانهای جلوی از جمله موارد شایع در دندانپزشکی اطفال در دوران کودکی است. دندانپزشک اطفال با کمک برخی مواد خاص که با نام باندینگ شناخته میشوند این آسیب ها را ترمیم و برطرف کنیم. جنس این مواد به گونه ای است که هم رنگ دندان هستند. مواد باندینگ دندان مقاوم بوده و با رشد کودک همچنان ماندگار هستند.

موادی  هم وجود دارد که مخصوص پر کردن دندان کودکان می باشد و استفاده از هر کدام از آنها قیمت متفاوتی را دارا می باشد که به نام های زیر شناخته شده اند:

آمالگام

طلا

کامپوزیت

پرسلین

یکی از مواردی که والدین باید به آن توجه نمایند، توجه به سلامت دهان و دندان فرزند خود است. کودکان در سنین پایین متوجه مراقبت از دندان های خود نیستند و  والدین او باید بکوشند تا با آموزش های لازم و راهنمایی های صحیح اطلاعات مناسبی را در حد سن فرزند به او بدهند تا بتوانند به حفظ سلامت نیز کمک نمایند.

برای کودکان انواعی از درمان های دندانپزشکی وجود دارد و یک دندانپزشک اطفال الویت درمانش جلوگیری از پوسیدگی دندان کودک می باشد و در واقع میتوانیم بگوییم که دندان کودک را قبل از رخ دادن مشکلی درمان می کند.  هزینه های دنداپزشکی اطفال به نسبت بزرگسالان کمتر می باشد، چون جنبه پیشگیری دارد.

 

هزینه دندانپزشکی اطفال

 

عوامل تاثیرگذار در تعرفه دندانپزشکی اطفال

 

  1. دستمزد دندانپزشک
  2. داروهای مورد نیاز
  3. عکسبرداری و هزینه ویزیت
  4. بیمه درمانی
  5. تعداد دندان های آسیب دیده 

اینها مواردی هستند که بر هزینه های دندانپزشکی اطفال اثر دارند. 

 

دندانپزشکی اطفال

 

کلینیک قلهک دندانپزشکی اطفال مجرب در تهران

 

اگر صاحب فرزند هستند و به فکر کودک خود هستید و برای مراقبت از بهداشت دندان و دهان او به دنبال دندانپزشکی مجرب هستید تا با تشخیص به موقع از پوسیدگی و مشکلات دندان کودکتان جلوگیری کنید.

اگر در تهران زندگی می کنید، پیشنهاد ما برای شما کلینیک فوق تخصصی قلهک مباشد. در این مرکز درمانی متخصصین دندانپزشکی اطفال حضوردارند و شما می توانید از خدمات آنان بهره ببرید.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص کودک است و علاوه بر آن مجموعه ای از تخصص های دندانپزشکی در این مجموع جمع شده اند و شما برای گرفتن هرگونه خدمات دندانپزشکی دیگر احتیاج نیست به چندین مرکز مراجعه نمایید.

و این برای کسانی که به دنبال خدمات کامل دندانپزشکی  هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک دندانپزشکی قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

ترمیم دندان چیست؟

07 اسفند 1402

تاثیر محیط دندانپزشکی اطفال بر کودک
تاثیر محیط دندانپزشکی اطفال بر کودک

09 آبان 1402

چکاپ دندانپزشکی اطفال
چکاپ دندانپزشکی اطفال

03 شهریور 1402

رفع پوسیدگی دندان در دندانپزشکی اطفال
رفع پوسیدگی دندان در دندانپزشکی اطفال

25 مرداد 1402

ارتودنسی نامرئی در دندانپزشکی اطفال
ارتودنسی نامرئی در دندانپزشکی اطفال

21 مرداد 1402