دندانپزشکی با بیهوسی,شرایط دندانپزشکی با بیهوشی,هزینه دندانپزشکی با بیهوشی
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

دندانپزشکی با بیهوشی برای چه رده سنی استفاده میشود؟

دندانپزشکی با بیهوشی به شرایط و خواسته های شما بستگی دارد. برخی از بزرگسالان و کودکان به دلیل مشکلات خاص و اضطراب و ترس ممکن است به دندانپزشک مراجعه نکنند و یا با دندانپزشک همکاری نکنند.


دندانپزشکی با بیهوشی

 

دندانپزشکی با بیهوشی برای چه رده سنی استفاده میشود؟

 

دندانپزشکی با بیهوشی به شرایط و خواسته های شما بستگی دارد. برخی از بزرگسالان و کودکان به دلیل مشکلات خاص و اضطراب و ترس ممکن است به دندانپزشک مراجعه نکنند و یا با دندانپزشک همکاری نکنند.

فوبیای دندانپزشکی عارضه شدیدی است و باعث می شود افراد نوبت دندانپزشکی خود را به طور کلی لغو کنند یا به مطب مراجعه نکنند. روشهای مختلفی برای بیهوشی وجود دارد که می تواند برای آرام کردن افراد مضطرب یا فوبیای دندانپزشکی استفاده شود.

 

چه کسی میتواند از روش دندانپزشکی با بیهوشی استفاده کند؟

افراد مبتلا به مشکلات کبدی ، کلیوی ، ریوی یا قلبی ممکن است نیاز به تنظیم دوز داشته باشند زیرا دارو ممکن است در بدن مدت بیشتری طول بکشد و اثر قوی تری داشته باشد. همچنین می تواند در افرادی که سابقه سکته مغزی ، بیماری آلزایمر ، پارکینسون ، تیروئید یا بیماری روانی یا زنان باردار دارند خطرناک باشد. اگر دچار ریفلاکس اسید ، عفونت یا گلودرد دهان ، آلرژی ، حالت تهوع شدید یا داروهای دیگر مانند قرص های خواب آور یا دارو هستید ، حتماً به دندانپزشک اطلاع دهید.

دندانپزشکی با بیهوشی خطر بیشتری برای این افراد دارد:

افراد چاق مبتلا به تشنج افراد با فشار خون بالا افرادی که مشکلات قلبی دارند کودکان مبتلا به اختلالات رفتاری

 

آیا درمان‌های دندانپزشکی با بیهوشی برای کودک خطرناک است؟

 

بیهوشی عمومی و آرام بخشی ، اگر در مراکز معتبر و مجهز تحت نظارت متخصص بیهوشی و با در نظر گرفتن کامل شرایط کودک از جمله سن ، وزن و سابقه پزشکی انجام شود ، هیچ عارضه جانبی از جمله تأثیر بر هوش یا رشد کودک یا حافظه ندارد.

کودک شما ظرف دو تا سه ساعت پس از کار تحت بیهوشی عمومی یا آرام بخشی از بیمارستان مرخص می شود و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست مگر اینکه کودک مبتلا به بیماری های زمینه ای یا اختلالات جسمی و روانی خاصی باشد که در نظر گرفته می شود ، یک متخصص بیهوشی باید در بیمارستان تحت نظر باشد.

 

دندانپزشکی-اطفال-با-بیهوشی

 

آیا انجام کارهای دندانپزشکی با بیهوشی نیاز به بستری شدن دارد؟

خیر ، در بیشتر موارد ، کودک صبح روز کار وارد اتاق عمل می شود و پس از بهبودی دو تا سه ساعت در بخش خواهد بود و پس از آن متخصص بیهوشی از سالم بودن کودک اطمینان حاصل می کند. فقط در مواردی که کودک دارای بیماریهای سیستمیک خاص یا شرایط خاصی باشد که نیاز به بررسی بیشتر دارد ، شب گذشته با دستور پزشک مربوطه و صلاحدید متخصص بیهوشی در بیمارستان حضور خواهد یافت.

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

دندانپزشکی با بیهوشی چه مراحلی دارد؟

11 شهریور 1400

دندانپزشکی با بیهوشی عوارض خاصی دارد؟

07 شهریور 1400

دندانپزشکی با بیهوشی چقدر زمان میبرد؟

26 مرداد 1400

هزینه دندانپزشکی با بیهوشی چگونه است؟

11 خرداد 1400

دندانپزشکی با بیهوشی به چه کسانی توصیه می شود؟

07 خرداد 1400