دندانپزشکی با بیهوسی,شرایط دندانپزشکی با بیهوشی,هزینه دندانپزشکی با بیهوشی
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

دندانپزشکی با بیهوشی چقدر زمان میبرد؟

در دندانپزشکی با بیهوشی از نوکائین که یک بیهوشی موضعی کوتاه مدت است استفاده میشود. اثرات این داروی بیهوشی معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد.


مدت زمان دندانپزشکی با بییهوشی

 

دندانپزشکی با بیهوشی چقدر زمان میبرد؟

 

در دندانپزشکی با بیهوشی از نوکائین که یک بیهوشی موضعی کوتاه مدت است استفاده میشود. اثرات این داروی بیهوشی معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد.

اگر نوکائین با اپی نفرین ، که به نام آدرنالین نیز شناخته می شود ، مصرف شود ، ممکن است تا 90 دقیقه طول بکشد. مدت زمان دقیق کار نوکائین به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله:

1.مقدار مصرف

دوز نوکائین تجویز شده بستگی به روش مورد استفاده دارد. اگر نوکائین زیاد مصرف شود ، اثرات ماندگار بیشتر خواهد بود. مقدار اعمال شده بستگی به موارد زیر دارد:

  • نوع روش انجام شده
  • تعداد اعصاب بیهوش شده
  • اندازه ناحیه تحت درمان

به عنوان مثال ، درمان کانال ریشه بند ناف نیاز به نوکائین بیشتری دارد.

2.فردی

اثرات بیهوشی در افراد مختلف کمی متفاوت است. وجود برخی شرایط پزشکی نیز ممکن است میزان نوکائین را کاهش دهد.

نوکائین در بدن توسط آنزیمی به نام سودوکولین استراز تجزیه می شود. با این حال ، تقریباً از هر 5000 نفر 1 نفر دچار کاذب کاذب است و نمی تواند نووکائین یا سایر داروهای بیهوشی را متابولیزه کند.

در نتیجه ، اثرات نوکائین بر افراد مبتلا بسیار طولانی تر است. سایر شرایط می تواند حساسیت افراد را به بی حسی موضعی کاهش دهد.

به عنوان مثال ، افراد مبتلا به اختلال نادر به نام سندرم Ehlers-Danlus ممکن است به بیهوشی بیشتری برای دستیابی به بیهوشی نیاز داشته باشند.

3.وجود عفونت

بیهوشی در هنگام استفاده از دندانهای پوسیده کمتر مثر است. عفونت باعث اسیدی شدن بافت می شود و بی حسی موضعی به سطح pH حساس است.

التهاب همچنین اثر بی حسی موضعی را کاهش می دهد ، به ویژه در طول عمل دندانپزشکی. بنابراین ، ممکن است دندانپزشک بتواند از افراد مبتدی بیشتر در دندانهای آلوده استفاده کند ، اما در دندانهای سالم نمی تواند.

4.استفاده از اپی نفرین

استفاده از اپی نفرین با نوکائین احتمالاً یکی از مهمترین عوامل در تعیین مدت زمان بیهوشی در ناحیه بیهوش شده بوده است.

اپی نفرین عروق خونی را تنگ می کند. این باعث کاهش جریان خون در اطراف محل تزریق می شود و بیهوشی را بیش از حد معمول نگه می دارد.

اپی نفرین همچنین خونریزی را کاهش می دهد. افرادی که دارای برخی مشکلات پزشکی مانند بیماری قلبی یا فشار خون بالا هستند ، ممکن است نیاز به استفاده از اپی نفرین بدون آن داشته باشند.

 

دندانپزشکی-با-بیهوشی

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

دندانپزشکی با بیهوشی برای چه رده سنی استفاده میشود؟

20 شهریور 1400

دندانپزشکی با بیهوشی چه مراحلی دارد؟

11 شهریور 1400

دندانپزشکی با بیهوشی عوارض خاصی دارد؟

07 شهریور 1400

هزینه دندانپزشکی با بیهوشی چگونه است؟

11 خرداد 1400

دندانپزشکی با بیهوشی به چه کسانی توصیه می شود؟

07 خرداد 1400