دندانپزشکی با بیهوشی,مزایا دندانپزشکی با بیهوشی,شرایط استفاده از دندانپزشکی با بیهوشی
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

دندانپزشکی با بیهوشی توسط چه کسی صورت میگیرد؟

وضعیتی که کودک تحت دندانپزشکی با بیهوشی قرار می گیرد بسیار مهم است. این کار باید در یک بیمارستان کاملاً مجهز و تحت نظارت متخصص انجام شود.


دندانپزشکی با بیهوشی

 

دندانپزشکی با بیهوشی توسط چه کسی صورت میگیرد؟

وضعیتی که کودک تحت دندانپزشکی با بیهوشی قرار می گیرد بسیار مهم است. این کار باید در یک بیمارستان کاملاً مجهز و تحت نظارت متخصص انجام شود.

از طرف دیگر ، این درمان ها باید توسط دندانپزشک اطفال انجام شود و متخصص بیهوشی و بیهوشی باید در تمام مدت کار و بهبود در محیط وجود داشته باشد.

آیا درمان‌های دندانپزشکی با بیهوشی برای کودک خطرناک است؟

بیهوشی عمومی و آرام بخشی ، اگر در مراکز معتبر و مجهز تحت نظارت متخصص بیهوشی و با در نظر گرفتن کامل شرایط کودک از جمله سن ، وزن و سابقه پزشکی انجام شود ، هیچ عارضه جانبی از جمله تأثیر بر هوش یا رشد کودک یا حافظه

کودک شما ظرف دو تا سه ساعت پس از کار تحت بیهوشی عمومی یا آرام بخشی از بیمارستان مرخص می شود و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست مگر اینکه کودک مبتلا به بیماری های زمینه ای یا اختلالات جسمی و روانی خاصی باشد که در نظر گرفته می شود ، یک متخصص بیهوشی باید در بیمارستان حضور داشته باشد تا با اطمینان خاطر کودک شما ترخیص شود.

آیا انجام کارهای دندانپزشکی با بیهوشی نیاز به بستری شدن دارد؟

خیر ، در بیشتر موارد ، کودک صبح روز کار وارد اتاق عمل می شود و پس از بهبودی دو تا سه ساعت در بخش خواهد بود و پس از آن متخصص بیهوشی از سالم بودن کودک اطمینان حاصل می کند. فقط در مواردی که کودک دارای بیماریهای سیستمیک خاص یا شرایط خاصی باشد که نیاز به بررسی بیشتر دارد ، شب گذشته با دستور پزشک مربوطه و صلاحدید متخصص بیهوشی در بیمارستان حضور خواهد یافت.

 

دندانپزشکی-با-بیهوشی

 

قبل از انجام عمل دندانپزشکی با بیهوشی چه ملاحظاتی نیاز است؟

قبل از انجام بیهوشی برای کودک خود ، لازم است با یک متخصص بیهوشی و متخصص اطفال مشورت کنید و در طول مشاوره ، باید تمام مشکلات کودک را بیان کنید.

قبل از انجام بیهوشی در حین مشاوره بیهوشی برای درمان های دندانپزشکی ، حتماً به متخصص بیهوشی و متخصص اطفال در مورد سابقه هرگونه دارو ، سابقه آلرژی و بیماری و حتی استفاده از داروهای گیاهی بگویید.

اگر یک روز قبل از عمل کودک سرماخوردگی و سرفه شدید ، آبریزش بینی و تب داشت ، حتماً این موضوع را به پزشک متخصص اطفال یا بیهوشی اطلاع دهید ، زیرا ممکن است این عمل به بعد از بهبودی کودک موکول شود.

قبل و بعد از جراحی حتماً دستورالعمل های پزشک خود را در مورد خوردن و آشامیدن دنبال کنید. کودک باید قبل از عمل ناشتا باشد و 8 ساعت قبل از عمل شیر و غذاهای جامد مصرف نکرده است.

بعد ‌از انجام درمان دندانپزشکی با بیهوشی چه ملاحظاتی نیاز است؟

کودک ممکن است بعد از بیهوشی یا آرام بخشی کمی خواب آلود باشد و ممکن است لازم باشد کودک را در خانه نگه دارید. بنابراین بهتر است دو فرد بزرگسال در حین درمان در کنار کودک باشند تا از کودک کاملا مراقبت کنند.

تغذیه کودک باید با مایعات آغاز شود و سپس به تدریج غذاهای نرم به کودک بدهید. غالباً ، تغذیه طبیعی از روز بعد از عمل شروع می شود و کودک قبل از عمل به حالت عادی برمی گردد.

به فرزندتان اجازه دهید بعد از عمل در خانه استراحت کند ، او احتمالاً روز بعد از عمل به حالت طبیعی خود برمی گردد.

پس از درمان ، تمام نکاتی که پزشک بیان کرده است باید رعایت شود. معجزه واقعی برای درمان دندان های کودک در دست والدینی است که باید مراقب کودک خود باشند.

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشکی با بیهوشی  با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

دندانپزشکی با بیهوشی در افراد دیابتی

23 دی 1400

هدف از دندانپزشکی با بیهوشی چیست؟

02 مرداد 1400

هزینه دندانپزشکی با بیهوشی

29 تیر 1400

دندانپزشکی با بیهوشی زمان زیادی می برد؟

11 تیر 1400

هزینه دندانپزشکی با بیهوشی چگونه است؟

11 خرداد 1400