لمینت دندان,عمر لمینت دندان,شرایط انجام لمینت دندان,قیمت لمینت دندان
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

جذابیت لمینت دندان برای افراد

در حال حاضر انجام لمینت دندان به یکی از جذاب ترین روش های درمانی و زیبایی در دندانپزشکی تبدیل شده است و افراد زیادی به آن رو آورده اند و  صاحب دندان هایی زیبا شده اند.

لمینت دندان راهی است که به شما کمک می کند تا به این نوع از دندان برسید. از این رو باید به یک کلینیک معتبر دندانپزشکی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را از دندانپزشک مورد نظر جویا شوید.


جذابیت لمینت دندان برای افراد

در حال حاضر انجام لمینت دندان به یکی از جذاب ترین روش های درمانی و زیبایی در دندانپزشکی تبدیل شده است و افراد زیادی به آن رو آورده اند و  صاحب دندان هایی زیبا شده اند.

لمینت دندان راهی است که به شما کمک می کند تا به این نوع از دندان برسید. از این رو باید به یک کلینیک معتبر دندانپزشکی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را از دندانپزشک مورد نظر جویا شوید.

حتما دیده اید که در حال حاضر تبلیغات بسیاری در صفحات مجازی در زمینه دندانپزشکی دیده می شود. اما چگونه به آنان اطمینان کرد و کلینیک مورد اعتماد را در میان موارد بالا پیدا کرد.

لمینت یه پوسته نازکی است با ابزارهای دندانپزشکی بر روی دندان شما قرار می گیرد و رنگی نزدیک به دندان شما دارد و بسیار طبیعی است به گونه ای که تفاوتی با دندان های طبیعی ندارد. همواره داشتن دندان زیبا و مرتب باعث اعتماد بنفس شما می شود.

علم دندانپزشکی با روش لمنیت این حس خوب را می تواند به شما هدیه دهد و علاوه بر زیبایی دندان باعث شود دندان شما عمر طولانی تری داشته باشد و همچنین از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

لمینت انواع مختلفی دارد و دندانپزشک بر اساس شرایط شما یک مورد از آن را انتخاب می نمایند و برای شما انجام می دهند و این موارد از نظر کیفیت بسیار مناسب شما خواهد بود.

چهار نوع اصلی لمینت وجود دارد که با نام های زیر در دندانپزشکی شناخته شده است:

  • لمینت کامپوزیتی دندان
  • لمینت سرامیکی دندان
  • ظاهر دندان ها با لمینت سرامیکی
  • لمینت دندان متحرک
  • لمینت دندان بدون تراش فوق نازک

لمینت دندان رنگ های زیادی دارد و برای انتخاب نوع رنگ باید توجه داشته باشید که رنگ با ظاهر و صورت شما متناسب باشد. و اگر این حالت وجود نداشته باشد غیرطبیعی به نظر می رسد. در انتخاب رنگ مناسب دندانپزشک قطعا به شما کمک خواهد کرد.

اما دلیل این جذابیت چیست و برای انجام آن چه کارهایی را باید انجام بدهید؟

طبق مشاهدات و آزمایش های تحقیقاتی که انجام داده اند نشان داده شده که بالاترین درصد آمارزیبایی در هرفردی لبخند اوست و اگر شما می خواهید صاحب این زیبایی شوید دندان ها بسیار تاثیرگذار هستند و اگر دندان های سفید و یکدست باشید به طبع لبخند زیباتری خواهید داشت و حتما می دانید که هرکسی به دنبال رسیدن به زیبایی است و در صورت داشتن شرایط حتما برای آن وقت و هزینه قرار می دهد.

لمینت-دندان

فرم زیبای دندان را با انجام لمینت دندان تجربه کنید

لمینت دندان همانطور که گفته شد یک پوسته است که بر روی دندان قرار می گیرد و برای این قرارگیری لازم است که از مینای دندان شما تراش خورده شود تا لمینت به طور صحیح جایگزین شود.

دندانپزشک لمینت را متناسب با خواسته بیمار و فرم دندان هایش برروی آن قرار می دهد. این لایه بسیار نازک است و روی دندان شما احساس ناراحتی و اذیت ندارد.

رنگبندی لمینت برای دندان ها نیز بسیار متنوع است و شما حق انتخاب زیادی را خواهید داشت و متناسب با رنگ دندان های خود رنگی را انتخاب می نمایید. این رنگ ها طبیعی هستند و تفاوتی با رنگ دندان های شما نخواهند داشت.

زمان انجام لمینت دندان نیز برای هر فردی متفاوت است و بستگی به نظر دندانپزشک شما دارد و با مشورت او می توانید بهترین روش را برای خود انتخاب نمایید. چون برای برخی از افراد لمینت دندان مناسب نمی باشد و باید از راه دیگری درمان را شروع کنید.

از مشکلاتی که با لمینت دندان قابل برطرف کردن است به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • نامنظمی های دندان
  • فاصله بین دندان ها
  • تغییر رنگ دندان

در این روش نیز می توانید هر کدام از دندان های خود را که لازم می دانید لمینت کنید و احتیاج نیست همه دندان های خود را درگیراین موضوع نمایید.

دوره درمان به وسیله لمینت بسیار کوتاه است و شما خیلی سریع می توانید نتیجه آن را ببینید و به زیبایی که در ذهن دارید برسید.

به وسیله لمینت دندان می توانید ایرادات ظاهری دندان را بپوشانید از این ایرادات میتوانیم تغییر رنگ دندان، کج بودن یا شکسستگی ها را برطرف سازید.

لمینت دندان نیز می‌تواند معایبی داشته باشد. از معایب این روش به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • بصورت دائمی و غیرقابل بازگشت هستند
  • امکان حساس شدن دندان
  • امکان آسیب دیدن آن‌ها
  • فرایند ساخت طولانی است

کیفیت لمینتی که توسط دندانپزشک برای شما ساخته می شود بسیار مهم است و در ماندگاری آن تأثیرگذار است. اما شما با انجام مراقبت های مداوم می توانید به طول عمر بیشتر آن اضافه نمایید.

شرایط-انجام-لمینت-دندان

برای مراقبت از لمینت دندان چه کارهایی باید انجام داد؟

هر جراحی زیباسازی بعد از انجام احتیاج به مراقبت دارد و لمینت دندان از این قاعده مستثنی نیست و شما باید از آن مراقب نمایید تا مدت زیادی را از آن بهره مند شوید. از این موارد میتوان گفت که کارهای زیر را به طور مداوم و مستمر انجام دهید تا کیفیت لمینت شما به خوبی روز اول باقی بماند.

1- روزانه نخ دندان بکشید.

2- از مواد خوراکی رنگی، کمتر استفاده کنید. چون این مواد در اثر گذشت زمان تاثیر بر دندان شما خواهد گذاشت.

3- از خوردن غذا و خوراکی های سفت پرهیز کنید.

4- از دهانشویه مخصوص خود استفاده نمایید.

5-عدم استفاده از دخانیات

6- ویزیت هر شش ماه یکبارتوسط دندانپزشک

7- اگر از نحوه ترمیم و لمینت دندان هایتان راضی نبودید می توانید به دندانپزشک مراجعه کرده و از همان ابتدا ایرادات را برطرف سازید.

8- اگر پس از اتمام لمینت دندان، حس کردید دندان هایتان تیز است و بلندی در آن دیدید مشکلی ندارد به مرور زمان این مشکل برایتان برطرف می شود.

در ادامه یکی از کلینیک های دندانپزشکی معتبر در تهران را معرفی می نماییم تا با استفاده از خدمات این مجموعه صاحب دندان های دلخواه خود شوید.

مراقبت-از-لمینت-دندان

لمینت دندان درکلینیک قلهک

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال لمینت دندان در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

 

 

 


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

جنبه زیبایی لمینت دندان
جنبه زیبایی لمینت دندان

12 مهر 1402

ایرادات لمینت دندان چیست؟
ایرادات لمینت دندان چیست؟

01 مهر 1402

قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟
قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟

15 فروردین 1401

ترمیم مجدد لمینت دندان
ترمیم مجدد لمینت دندان

03 اسفند 1400

نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 
نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 

26 بهمن 1400