مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

 دندانپزشکی ارزان قیمت در تهران

دندان‌پزشکی از رشته‌های پزشکی در ارتباط با سلامت دهان و دندان است. وظیفه و کار دندان‌پزشک تشخیص و درمان بیماری‌های دهان و دندان می باشد.
دندان‌پزشکی یک علم تخصصی است که به بهداشت و درمان دهان و دندان می پردازد و همچنین باعث زیبایی ظاهری افراد به واسطه دندان های سالم و مرتب می شود.
در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که آیا دندانپزشکی ارزان قیمت وجود دارد؟


 

 دندانپزشکی ارزان قیمت در تهران

دندان‌پزشکی از رشته‌های پزشکی در ارتباط با سلامت دهان و دندان است. وظیفه و کار دندان‌پزشک تشخیص و درمان بیماری‌های دهان و دندان می باشد.

دندان‌پزشکی یک علم تخصصی است که به بهداشت و درمان دهان و دندان می پردازد و همچنین باعث زیبایی ظاهری افراد به واسطه دندان های سالم و مرتب می شود.

همانطور که می دانید، سلامت دهان و دندان را به نوعی در سالم بودن دیگر اجزای بدن نیز دخیل است و اگر دندان هایی سالم داشته باشید از عفونت و انواع بیماری ها به دور خواهید بود و آسیبی به بدن شما وارد نخواهد شد.

اغلب دندان‌پزشکان پس از فارغ‌التحصیلی برای گرفتن تخصص خود اقدام می کنند. دوره‌های تخصص حداقل به مدت سه سال طول خواهد کشید و هر دندان‌پزشک پس از طی این دوره دستیاری، یک دندان‌پزشک متخصص در همان رشته می‌شود.

رشته دندان‌پزشکی در مقطع دکترای عمومی نحوه رعایت بهداشت، پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان را آموزش می‌دهد.

در طول عمر همه انسان دندان های او با تغییراتی همراه هستند و این ممکن است در شکل ظاهری، رنگ و اندازه اش باشد. شما با استفاده از این روش می توانید چنین ایرادات را برطرف سازید و صاحب دندان هایی مرتب و سالم شوید. علاوه بر این زیبایی صاحب دندان هایی مقاوم و سالم شوید.

در حال حاضر شما با خدمات پیشرفته و عالی کلینیک های تخصصی دندانپزشکی می توانید با جدید ترین و به روز ترین متد های درمانی صاحب دندان هایی سالم و زیبا شوید.

امروزه کلینک های دندانپزشکی معتبر و حرفه ای در کنار درمان هایی که برای بزرگسالان در نظر گرفته اند، بخشی را به دندانپزشکی اطفال اختصاص داده اند و خدمات بسیار مناسبی را برای فرزندان شما دارند.

بیشتر اوقات افراد از ترس دردناکی روش های دندانپزشکی از مراجعه امتناع میکنند و برخی دیگر به دلیل هزینه های بالا دندانپزشکی درمان خود را انجام نمیدهند.

از این رو فقط وقتی که درد وحشتناک دندان داشته باشیم به دندانپزشکی مراجعه می نماییم.

با توجه به اینکه در ایران که خدمات دندانپزشکی ازنقاط دیگر جهان ارزان‌تر است،اما هنوز هم جزو هزینه‌های سنگین برای خانواده‌هاست از این جهت به‌دنبال دندان‌پزشکی ارزان می‌گردند.

اما آیا قیمت خدمات دندانپزشکی بالا است؟

دندانپزشکی ارزان

 

خدمات دندانپزشکی گران است؟

 

در مطب دندانپزشکی، ما با خون، بزاق افراد سروکار داریم که به صورت ذرات ریز روی ابزار و وسایل می‌نشیند و حتی در هوا پراکنده می‌شود.

کافی است که یک نفر مبتلا به بیماری مثل ایدز یا هپاتیت باشد و این ذرات روی ابزارها باقی بماند و براحتی بیماری از یک بیمار به بیمار دیگر منتقل می‌شود.

بنابراین نیاز است که تمام دستگاهها بلافاصله بعد از هر بیمار با کمک دستگاههای مخصوص استریل شود. کاری که در بسیاری مراکز بخاطر جلوگیری از استهلاک وسایل انجام نمی‌شود.

دستگاه اتوکلاو برای استریل کردن وسایل دندانپزشکی می باشد. تمام کاورهای صندلی‌ها باید برای هرفرد تعویض شوند، افراد با پوشش کاوری مناسب وارد اتاق درمان شوند، همه سطوح با مواد مخصوص پاکسازی و ضدعفونی شوند.

بنابراین قطعا میدانید که تمام این اقدامات و دهها کار دیگر زمانبر و هزینه‌بر هستند.

سلامتی بیمار اولویت هر دندانپزشکی معتبر است.

شاید خیلی از ما، تفاوت دندانپزشک عمومی (جراح – دندانپزشک) را با دندانپزشک متخصص ندانیم. همان طور که پزشکان، بعد از اتمام دوره عمومی و شرکت در آزمون تخصص و تحصیل به‌مدت 4 سال دیگر، مدرک تخصص می‌گیرند، در رشته دندانپزشکی هم همین روال برقرار است.

دندانپزشکان، پس از پایان دوره 6 ساله، و شرکت در آزمون تخصص، می ‌توانند با گذراندن 3-4 سال دیگر تحصیل، مدرک تخصص بگیرند. تخصص‌های دندانپزشکی شامل درمان ریشه، جراحی لثه و ایمپلنت، ترمیمی و زیبایی، کودکان و … است. 

در کنار این، ممکن است در برخی مراکز، کارهای مربوط به قالبگیری، بلیچینگ یا جرمگیری به دستیار دندانپزشک سپرده شود. این در حالی است که دندانپزشک سالها در دانشگاه تحصیل کرده است تا به مهارت کافی برسد و قطعا لازم است که تمام مراحل درمان را شخصا انجام دهد تا درمان با کیفیت باشد.

علاوه بر این موارد، کیفیت ماده اولیه می‌تواند خیلی کم تا خیلی زیاد باشد. دندانپزشکی، رشته ای است که موفقیتش بسیار به مواد مورد استفاده وابسته است. موادی که باید در دهان، فشار جویدن را تحمل کند، تحت گرمای شدید چای خوردن و سرمای شدید بستنی خوردن قرار می‌گیرد و باید بسیار باکیفیت باشد.

مواد مرغوب وارداتی هستند و با قیمت روز در بازار عرضه می‌شوند. بنابراین روی هزینه تمام شده درمان کاملا تاثیر می‌گذارد، عملا دندانپزشکی ارزان با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت معنا ندارد.

بیمه دندانپزشکی در کشور ما بسیار محدود است و سقف پرداختی پایینی برای بیمه‌گذار دارد. از طرف دیگر درصد مربوط به پزشکان بسیار دیر و با تاخیر و کسورات پرداخت می‌شود. از این جهت بسیاری از پزشکان، با بیمه ها قرارداد ندارند.

خدمات دندانپزشکی

 

پیشگیری راهی برای بهره‌مند شدن از دندانپزشکی ارزان 

دیر مراجعه کردن یا مراجعه نکردن و کنترل نکردن دندان‌ها علاوه بر اینکه درمان را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌کند، هزینه را هم بیشتر می‌کند.

مثلا پوسیدگی دندان، ابتدا به صورت جزیی است که نهایتا طی یک درمان نیم ساعته و بدون درد درمان می‌شود.

ترمیم دندان را می توان به راحتی با مواد مستقیم مثل آمالگام و کامپوزیت انجام داد.

پس بهترین کاری که ما می‌توانیم برای کاهش هزینه‌های دندانپزشکی انجام دهیم و دندانپزشکی ارزان را به خودمان هدیه دهیم، پیشگیری به‌موقع و درمان سریع است. این کار را می‌توان به کمک ویزیت‌های دوره‌ای 6 ماه یکبار و عکس دندان به‌راحتی انجام داد.

دندانپزشکی قیمت مناسب

دندانپزشکی اطفال در کلینیک دندانپزشکی قلهک

شما برای ترمیم و درمان دندان در هر سنی باید نزد فرد متخصص بروید تا با توانایی بهتری به انجام درمان  بپردازند. چرا که نتیجه موفق هر درمان دندانپزشکی به متخصص آن بستگی دارد و هر چقدر در آن خبره و با تجربه باشد نتیجه بهتری خواهد داشت.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان و همچنین دندانپزشکی اطفال می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

کلینیک-دندانپزشکی-قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

درمان دندان پوسیده با ارتودنسی
درمان دندان پوسیده با ارتودنسی

06 اردیبهشت 1403

عقب نشینی یا تحلیل لثه دندان :

18 فروردین 1403

دندان قروچه

20 اسفند 1402

دندان مصنوعی چیست؟

10 اسفند 1402

رنگ کامپوزیت دندان مانند رنگ دندان های طبیعی
رنگ کامپوزیت دندان مانند رنگ دندان های طبیعی

24 آبان 1402