مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

کامپوزیت دندان قیمت ارزان

کامپوزیت دندان را بعد از معاینات دندانپزشک بدون اینکه احتیاجی یاشد در لابراتور تهیه شود، با توجه به رنگ دندان بیمار و با شرایطی خاص بر روی دندان قرار می گیرد و با تاباندن نور مشخصی آن را سفت و محکم می نمایند و با پولیش به فرم دندان در می آورند و شبیه دیگر دندان های شما می شود.


کامپوزیت دندان قیمت ارزان 

اگر شما هم قصد کامپوزیت دندان های خود را دارید، حتما به دنبال قیمت این روش درمانی هستید و برای شما مهم است چه مقدار برای شما هزینه بر خواهد بود.

کامپوزیت دندان را برای دندانهایی که به صورت جزیی و مختصر نا مرتب هستند و یا کج بودن آن استفاده می نمایند. اما برای این موارد حتما باید توسط یک ارتودنتیست معاینه شوید و مشکلات مربوط به آن حوزه دندانپزشکی را برطرف نمایید.

علاوه بر آن برای به دست آوردن قیمت کامپوزیت دندان، می توانید هر واحد کامپوزیت را در تعداد دندان ها ضرب کنید. باید بدانید که منظور ما از هر واحد کامپوزیت، یک دندان می باشد. در نهایت با توجه به برند انتخابی قیمت هر واحد مشخص میشود.

اما در ادامه با ما همراه باشید تا درباره کامپوزیت دندان بیشتر بدانیم.

کامپوزیت دندان

 

فاکتورهای مهم در انجام کامپوزیت دندان

مهمترین نکته ای که در کامپوزیت دندان اهمیت دارد طول عمر آن می باشد. این موضوع که هر چه برند بهتری استفاده شود بر قیمت نیز اثر گذار است.

البته ماندگاری کامپوزیت به موارد دیگری نیز بستگی دارد که عبارتند از:

-مقاومت برند کامپوزیت در برابر تغییر رنگ و ساییدگی

-نیاز به ترمیم و یا عدم ترمیم

-رعایت نکات مراقبتی بعد از نصب کامپوزیت

-تخصص، تجربه و مهارت دندانپزشک

قبل از تعیین قیمت کامپوزیت، دندانپزشک به چه مواردی توجه می کند؟

یک دندانپزشک متخصص قبل از نصب کامپوزیت روی دندان های شما، حتما مواردی را مد نظر قرار می دهد:

بررسی سلامت دندان ها

بررسی سلامت لثه ها

بررسی نامرتب بودن دندان ها

کامپوزیت

 

هزینه های کامپوزیت دندان

زمانی که شما به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنید، دندانپزشک بعد از معاینه و ویزیت تمام نیاز های درمانی شما را عنوان کرده و هزینه نهایی را برایتان مشخص می کنند.

 به دلیل اینکه نصب کامپوزیت دندان در یک جلسه انجام می شود، بیمار پس از انجام درمان هزینه خود را پرداخت می کند. اما در برخی از موارد، کامپوزیت فک بالا در یک جلسه و فک پایین در جلسه بعدی انجام می شود، به همین دلیل بیمار می تواند هزینه خود را به صورت اقساط نیز پرداخت کند.

در این روش بعضی از دندانپزشکان با توجه به شرایطی، دستمزدی برای خود در نظر نگرفته و تنها هزینه موارد را از بیمار دریافت می کنند.

شاید برای شما سوال باشد که آیا بیمه هزینه را پرداخت خواهد کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، بیمه هزینه ای بابت موارد زیبایی به بیمه شدگان خود ارائه نمی دهد. در صورتی که استفاده از کامپوزیت تنها برای پرکردن دندان پوسیده باشد، بیمه بخشی از هزینه را پرداخت خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لازم است تا با بیمه تکمیلی خود هماهنگی های لازم را داشته باشید.

زمانی که دندان هایتان را کامپوزیت کردید، قطعا به دلیل پرداخت هزینه و همچنین به دست آوردن زیبایی دندان های خود، تمایل دارید تا مدت زمان بیشتری از این لبخند زیبا استفاده داشته باشید و آن را در طولانی مدت حفظ نمایید.

کامپوزیت دندان در کلینیک قلهک

 

کامپوزیت دندان درکلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک دندانپزشکی قلهک
 


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

رنگ کامپوزیت دندان مانند رنگ دندان های طبیعی
رنگ کامپوزیت دندان مانند رنگ دندان های طبیعی

24 آبان 1402

 مواد موثر در استحکام کامپوزیت دندان
مواد موثر در استحکام کامپوزیت دندان

17 آبان 1402

کامپوزیت دندان در شریعتی
کامپوزیت دندان در شریعتی

15 آبان 1402

علت تغییر رنگ کامپوزیت دندان چیست؟
علت تغییر رنگ کامپوزیت دندان چیست؟

24 مهر 1402

کامپوزیت دندان روش جایگزینش وجود دارد؟
کامپوزیت دندان روش جایگزینش وجود دارد؟

07 شهریور 1402