مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

دندانپزشکی اطفال تحت پوشش بیمه است؟

اگر قصد مراجعه به دندانپزشکی اطفال را دارید باید بدانید که، مراقبت از فرزند در هر زمانی از دغدغه های والدین بوده و هست و این روند تا بزرگسالی کودک ادامه دارد.
یکی از دغدغه هایی که گفته شد مراقبت از بهداشت و دهان کودکان است. همانطور که می دانید کودک درکی از تمیز کردن و مراقبت ندارد و این وظیفه والدین است که نسبت به سن او به او آموزش های لازم را بدهد و در صورتی که فرزندش بسیار کوچک بود خود مراقبت های لازم را انجام بدهد.
اما شاید سوال پیش بیاید که درمان دندانپزشکی اطفال تحت پوشش بیمه می باشد؟


 

دندانپزشکی اطفال تحت پوشش بیمه است؟   

اگر قصد مراجعه به دندانپزشکی اطفال را دارید، حتما میدانید که یکی از مسئولیت های والدین توجه به سلامت دهان و دندان فرزند خود است. کودکان در سنین پایین شاید خیلی متوجه مراقبت از دندان خود نباشند و اینجا والدین او باید بکوشند تا با آموزش های لازم و راهنمایی های صحیح اطلاعات مناسبی را در حد سن فرزند به او بدهند تا بتوانند به حفظ سلامت نیز کمک نمایند.

کودکان معمولا در این شرایط با ترس و اضطراب دارند دارند و این خیلی مهم است کودک را به کلینیکی ببرید که ترس او را کنترل کنند و بدون مشکل به درمان او بپردازند.

شما باید دندانپزشکی را انتخاب کنید که کودکان را دوست دارد و می تواند با آن ساعت ها را بگذرانند. اتاقی که او برای درمان کودکان انتخاب می کند پر از اسباب بازی و عروسک های مختلف می باشد تا وقتی کودک شما وارد آن می شود، حس اتاق بازی به او دست دهد. شما با پیدا کردن چنین شخصی می توانید خیال خود را راحت نمایید و مطمئن باشید کودکتان اذیت نخواهد شد.

اما سوالی که در بین این مسائل مطرح میشود این می باشد که آیا دندانپزشکی اطفال تحت پوشش بیمه می باشد؟ در ادامه درباره این موضوع می پردازیم و شما را با بیمه در دندانپزشکی آشنا خواهیم کرد.

قطعا میدانید که بیمه یک قرارداد بین دو نفر می باشد که با توجه به قرارداد مابین آنها بیمه گر در برابر مبلغی که از بیمه گذار دریافت می‌کند تعهد مینماید اگر ضرر و زیانی به فرد وارد شد آن را جبران نماید.

مبلغی که توسط بیمه گر دریافت می‌شود حق بیمه نامیده می‌شود و آن چیزی هم که مورد قرارداد است موضوع بیمه نام دارد.

بیمه درمان دندانپزشکی

 

انواع بیمه برای اشخاص 

بیمه برای دندانپزشکی اطفال با توجه به نوع مرکز درمانی وجود دارد و اگر شما به دنبال این موضوع هستید باید از کلینیک موردنظرتتان این موضوع را جویا شوید که آیا تحت قرارداد با بیمه هستند یا خیر؟

اما بطور کلی برای افراد با شرایط مختلفی بیمه وجود دارد و شما میتوانید آن را برای خود انتخاب نمایید. از مهمترین بیمه ها میتوانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

حوادث:

 اولین بیمه‌ای که هر فردی در طول زندگی خود تجربه میکند، بیمه حوادث می باشد شما با  بیمه نامه حوادث می‌توانید خود را از هر حادثه‌ای که ممکن است به شما آسیب برساند ایمن کنید. 

عمر:

نوع خاصی از بیمه است که بر اساس آن بیمه گر متعهد می‌شود که در صورت فوت بیمه شده یا ابتلا به بیماری‌های خاص در مقابل پرداخت مبلغی در مدت زمان مشخص از جانب بیمه گذار، مبلغی را به فرد بیمه شده یا فردی دیگری پرداخت نماید.

مسافرتی:

وقتی شما برای تفریح به شهری سفر میروید، اگر در آن سفر بیمار شوید و یا سرقتی از شما شود، بیمه مسافرتی به شما کمک میکند و همه هزینه های درمان و یا خسارات شما را پرداخت میکند.

درمان:

 یکی از پرکاربردترین انواع بیمه‌ها نوع درمانی آن می باشد، چرا که با وجود هزینه‌های بسیار بالا در درمان اکثر افراد جامعه قطعاً به آن نیاز خواهند داشت.

مسئولیت:

زمانی است که شخص مسئولیتی در مقابل افراد تحت امرش دارد و آن مسئولیت را به یک شرکت بیمه انتقال می‌دهد، برای مثال شما تعدادی کارگر  دارید و حتماً به عنوان کارفرما اگر صدمه‌ای در حین کار ببینند در مقابل آنها مسئول هستید.

دندانپزشکی اطفال

 

خدمات بیمه درمانی دندانپزشکی چگونه است؟

خدمات درمانی بيمه ای است که کل یا بخشی از هزینه های پزشکی را پوشش می دهد و مشکلات ناشی از هزینه های درمان را برای افراد کاهش میدهد.

یک بيمه گذار می تواند یک ساختار مالی معمول مانند حق بيمه ماهانه یا مالیات حقوق و دستمزد را تهیه کند تا بتواند برای پرداخت مزایای مراقبت های بهداشتی مندرج در بيمه ، هزینه ای را برای پرداخت هزینه های خدمات درمانی ارائه دهد.

توافق این مزایا توسط یک سازمان مرکزی همانند آژانسهای دولتی ، مشاغل خصوصی یا نهادهای غیر انتفاعی اداره می شود.

خدمات درمانی عبارت است از:

یک قرارداد بین یک شرکت بيمه یا خدمات درمانی و یک فرد یا حامی آن و این قرارداد می تواند در مورد بيمه خصوصی قابل تمدید سالانه ، ماهانه باشد.

نوع و میزان هزینه های مراقبت های بهداشتی که توسط بيمه کننده خدمات درمانی پوشش داده می شود ، بصورت کتبی و در طی یک قرارداد برای بيمه خصوصی یا در یک بيمه نامه ملی برای بيمه های عمومی مشخص شده است.

برای انتخاب دندانپزشکی اطفال مناسب و با تجربه ما کلینیک دندانپزشکی قلهک را به شما معرفی می نماییم و برای اطلاع از بیمه و شرایط استفاده با آنها در تماس باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.

 

بیمه دندانپزشکی

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

شما برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند. چرا که نتیجه موفق هر درمان دندانپزشکی به متخصص آن بستگی دارد و هر چقدر در آن خبره و با تجربه باشد نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

https://clinicgholhak.com/

کلینیک دندانپزشکی قلهک

 

 

 


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

ترمیم دندان چیست؟

07 اسفند 1402

تاثیر محیط دندانپزشکی اطفال بر کودک
تاثیر محیط دندانپزشکی اطفال بر کودک

09 آبان 1402

چکاپ دندانپزشکی اطفال
چکاپ دندانپزشکی اطفال

03 شهریور 1402

رفع پوسیدگی دندان در دندانپزشکی اطفال
رفع پوسیدگی دندان در دندانپزشکی اطفال

25 مرداد 1402

ارتودنسی نامرئی در دندانپزشکی اطفال
ارتودنسی نامرئی در دندانپزشکی اطفال

21 مرداد 1402