دندانپزشکی اطفال,خدمات دندانپزشکی اطفال,هزینه دندانپزشکی اطفال,کلینیک قلهک
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

دندانپزشکی اطفال اقساطی

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه و درمان به صورت اقساطی هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.


دندانپزشکی اطفال اقساطی

 

دندانپزشکی اطفال اقساطی

دندانپزشکی اطفال اقساطی، وضعیت بسیار مطلوب و ایده آلی برای بسیاری از افرادی است که به دلیل هزینه های بالای درمان زیبایی و زیبایی دندان ها و عدم پوشش بیمه ای مناسب در این شعبه ، قادر به ترمیم به موقع دندان های خود نیستند. از این رو ، کسانی هستند که به اندازه کافی به سلامت و زیبایی دهان و دندان خود اهمیت نمی دهند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه و درمان به صورت اقساطی هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

اهمیت دندانپزشکی اطفال

ممکن است بسیاری از مردم تصور کنند که دندان های شیری مهم نیستند و باید در سنین بالاتر هنگامی که دندان های دائمی کامل دارند به دندانپزشک مراجعه کنند. این تفکر کاملاً اشتباه است زیرا بسیاری از مشکلات دهان و فک و صورت که ممکن است در سنین بالا با درمان ارتودنسی پیشرفته و جراحی فک و صورت مورد نیاز باشد ، در سنین پایین تر با تشخیص زودهنگام قابل پیشگیری و درمان است.

یکی از مشکلاتی که دندانپزشکان مرتباً با آن روبرو می شوند ، پوسیدگی زودرس تعداد شش دندان دائمی در کودکان است. اولین دندان دائمی آسیای صغیر دندان شماره شش است که اولین دندان دائمی خلفی است. والدین فکر می کنند که این دندان شیری است ، درمان آن را متوقف می کنند. اگر این دندان تا آخر عمر با کودک شماست.

درمان کودکان به دو دسته درمانی و پیشگیری تقسیم می شود.

  1. درمانهای پیشگیرانه در کودکان:
  2. شامل فیشور سیلانت و فلورایدتراپی است

دندانپزشکی-اطفال

 

هزینه دندانپزشکی کودکان

تعرفه دندانپزشکی اطفال بستگی به نوع درمان دارد چرا که هر درمان هزینه مشخصی داشته و  یک درمان مشترک در افراد متفاوت  یکسان نخواهد بود زیرا شدت و نوع درمان در هر فرد متفاوت می باشد.

نکته بعدی در خصوص تعرفه دندانپزشکی کودکان این است که هزینه ها در کلینیک های مختلف متفاوت می باشند و بستگی به نظر دندانپزشک کودک دارد.

اما این کلینیک تخصصی دندانپزشکی، با توجه به افزایش هزینه تجهیزات و مواد دندانپزشکی تعرفه دندانپزشکی کودکان را تنظیم کرده و از هزینه های نجومی جلوگیری می کند و همچنین برای کیفیت عالی و تجهیزات عالی هزینه مناسبی خدمات شما در نظر گرفته شده است.

والدین باید بدانند که دندان های شیری و سلامت آنها برای سلامت دندان های دائمی ضروری است ، بنابراین باید سعی کنند از آن مراقبت کنند و سالی دو بار به دندانپزشک کودکان مراجعه کنند و همچنین در این سن با مراجعه به دندانپزشک کودکان و انتخاب صحیح در این زمینه برای آشنایی فرزندانشان با محیط دندانپزشکی آشنا کنند تا در بزرگسالی بتوانند رابطه خوبی با این فضا داشته باشند. بنابراین برای حفظ سلامت دندان های فرزندان خود ، یک انتخاب صحیح انجام دهید.

یکی از روشهای درمانی رایج در دندانپزشکی، ترمیم و پر کردن دندانهای کودکان است که هدف از آن حذف پوسیدگی ، از بین بردن حساسیت سطح دندان ، رفع آسیب و ترمیم شکستگی های جزئی دندانهای آنها است.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک

همانطور که گفته شد کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه و درمان اقساطی هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

این کلینیک دارای خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله : بخش دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی با بیهوشی ، دندانپزشکی بیماران خاص ، بخش جراحی لثه ،فک و صورت ، بخش درمان ریشه دندان و مشاوره به بیماران دهان و دندان و آموزش مراقبت های بهداشتی و خدمات پیشگیرانه است. همینطور آماده انجام خدمات  تخصصی زیبایی چون : بلیچینگ دندان ، کامپوزیت دندان ، لمینیت دندان، ایمپلنت ، ارتودنسی و پروتز دندان ، به شما عزیزان است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

خدمات ویژه دندانپزشکی اطفال
خدمات ویژه دندانپزشکی اطفال

19 بهمن 1401

نحوه عملکرد در دندانپزشکی اطفال
نحوه عملکرد در دندانپزشکی اطفال

25 بهمن 1400

سن مراجعه به دندانپزشکی اطفال
سن مراجعه به دندانپزشکی اطفال

16 بهمن 1400

ترس از دندانپزشکی اطفال
ترس از دندانپزشکی اطفال

15 بهمن 1400

ویزیت برای دندانپزشکی اطفال
ویزیت برای دندانپزشکی اطفال

05 بهمن 1400