ایمپلنت,ایمپلنت دندان,دندانپزشک,بهترین دندانپزشک ایمپلنت دندان,روش های ایمپلنت دندان,متخصص دندانپزشکی,متخصص ایمپلنت دندان,پریودنتیست,ایمپلنتولوژیست,کلینیک دندانپزشکی قلهک
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

بهترین دندانپزشک برای ایمپلنت دندان چه ویژگی دارد؟

برای انجام ایمپلنت دندان وجود یک دندانپزشک با تجربه و کاربلد بسیار مهم می باشد و به شما به این فکر نکنید که به اولین مطب دندانپزشکی رفتید کار خود را انجام دهید. انتخاب بهترین متخصص در این حیطه یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید تا با خیال راحت ترمیم دندان های خود را انجام دهید.


بهترین دندانپزشک برای ایمپلنت دندان چه ویژگی دارد؟

برای انجام ایمپلنت دندان وجود یک دندانپزشک با تجربه و کاربلد بسیار مهم می باشد و به شما به این فکر نکنید که به اولین مطب دندانپزشکی رفتید کار خود را انجام دهید. انتخاب بهترین متخصص در این حیطه یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید تا با خیال راحت ترمیم دندان های خود را انجام دهید.

همانطور که می دانید هزینه خدمات دندانپزشکی بسیار بالا است و به طبع کسی که برای استفاده از این خدمات اقدام می کند توقع این را دارد در آخر کار صاحب دندان هایی سالم و زیبا شود. پس این مهم است که نزد چه دندانپزشکی می روند و چه کسی برای او کار انجام می دهد و این انتخاب اثر بسزایی در نتیجه کار برای او خواهد داشت.

ایمپلنت دندان یکی از روش های درمانی دندانپزشکی است و امروزه روش بسیار مناسبی برای ترمیم دندان ها است . با استفاده از این نوع جراحی و روش ترمیمی جایگزین برای دندان های طبیعی خود که آسیب دیده است قرار دهید.

ایمپلنت دندان روش بسیار حساسی است و حتما باید در کنار کسی انجام شود که تخصص عالی در این زمینه داشته باشد.

دندانپزشکان فک و دهان چهار سال آموزش لازم را در دوره تحصیل خود بدست می آورند و حتی بعد از تحصیل خود باید در دوره های آموزش جراحی شرکت نمایند.

از این جهت باید توجه داشته باشید که دندانپزشک مورد نظرتان دوره های لازم را گذرانده باشد و تخصص کافی برای کاشت ایمپلنت را داشته باشد.

زمانی که شما یک یا چند دندان خود را از دست می دهید باید برای آن جایگزینی قرار دهید تا نبود دندان آسیب دیده را جبران نماید. امروزه به روش ایمپلنت دندان  برای شما دندانی جایگزین قرار می دهند که همچون دندان طبیعی برای شما عمل خواهد کرد.

دندان های سالم و مرتب جزء زیبایی های افراد به حساب می آید و در صورت نبود آن فرد از اعتماد بنفس کمتری برخوردار می شود و حتی برای لبخند ساده نیز به مشکل بر میخورد.

از این رو با استفاده از این روش می توانند این موضوع را برطرف نمایند، چرا که ایمپلنت دندان بسیار شبیه به دندان واقعی شما می باشد و در ظاهر شما تغییری ایجاد نمی کند. شما با انجام این کار علاوه بر زیبایی دندان ها از تحلیل رفتن استخوان ها و فک خود جلوگیری می کنید.

ایمپلنت یکی از روش های  مورد تایید برای ترمیم دندان ها می باشد و بهترین کسانی که مناسب ایمپلنت دندان هستند خصوصیات زیر را دارا می باشند:

  1. در صورت نداشتن یک یا چند دندان
  2. دندان آسیب دیده
  3. بهداشت دهان و دندان خوب
  4. استخوان کافی در فک
  5. سلامت جسمی مناسب

این ها مواردی است که می توانید با متخصص ایمپلنت خود در مورد آنها صحبت کنید تا ببینید که آیا ایمپلنت دندان برای شما مناسب است.

حال باید به طور کلی بررسی کرد که چگونه باید دندانپزشک مناسب و با تجربه را انتخاب کرد.

ایمپلنت دندان

انتخاب متخصص دندانپزشکی برای انجام ایمپلنت دندان

اگر قصد شما برای انجام ایمپلنت دندان قطعی شد، انتخاب متخصص را باید در اولویت کارهایتان قرار بدهید. اما یک دندانپزشک خبره چه خصوصیات و ویژگی هایی باید داشته باشد تا برای انتخاب مناسب باشد و ما با اطمینان خاطر بیشتری نزد او برویم. چون همانطور که می دانید هزینه های دندانپزشکی گران است و با پرداخت آن ما توقع داریم نتیجه خوبی را از درمان خود بگیریم.

ایمپلنت دندان اغلب به وسیله جراح دهان و دندان یا نام علمی آنها پریودنتیست ها کاشته می شوند. البته این امکان برای  دندانپزشکان عمومی نیز وجود دارد تا آموزش های لازم و دوره های مختلف را ببیند تا بتوانند ایمپلنت دندان را انجام بدهند.

 متخصص ایمپلنت دندان را با نام های زیر می شناسند:

  • جراح دهان و دندان، پریودنتیست و ایمپلنتولوژیست
  • یک متخصص دندانپزشکی ایمپلنت چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

از مهمترین ویژگی که باید داشته باشد این است که مجوز لازم برای کاشت  ایمپلنت را داشته باشد و در آن زمینه تحصیل کرده باشد و دوره های لازم را گذرانده باشد.

اما سوال هایی در اینجا مطرح می شود که باید در زمان انتخاب از کلینیک مورد نظرتان بپرسید و در نظر داشته باشید که کلینیک اگر در نزدیکی شما باشد برایتان بهتر است. اما سوالاتی که باید پرسید:

  1. ساعت حضور دندانپزشک در مطب
  2. آیا زمانبندی خاصی برای حضور در مطب دارد؟
  3. مسیر رفت و آمد راحتی دارد؟
  4. در زمینه کاشت ایمپلنت چه آموزش هایی دیده است؟
  5. آیا با جدیدترین روش های کاشت ایمپلنت را می داند؟
  6. زمان های اضطراری امکان دیدار با او وجود دارد؟
  7. هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟
  8. جلسه مشاوره قبل از انجام کار را دارد؟
  9. در مطب چقدر باید انتظار کشید؟
  10. آیا مطب استریل و کاملا بهداشتی است؟
  11. ابزارهای استفاده شده از نوع مناسبی است؟
  12.  و ...

اگر در جواب این سوالات نتیجه دلخواه خود را بدست آوردید میتوان گفت که دندانپزشک شما تمامی خصوصیت یک دندانپزشک مناسب را دارا است.

شما هرگونه سوالی را باید قبل از وقت گرفتن از کلینیک مربوطه بگیرید و بعد برای انجام کار اقدام کنید.

برخی از افراد هستند که ترجیح بر این می دهند برای انجام کار به خارج از کشور بروند و در آنجا ایمپلنت دندان را انجام دهند و احساس می کنند پزشکان خارجی تبحر بیشتری در این روش دندانپزشکی را دارا می باشند.

اما باید بگوییم که در کشور ما پزشکان فوق العاده ای برای ایمپلنت دندان وجود دارد که با بهترین ابزارها و مهارت های کافی جراحی را بر روی شما انجام می دهند و نتیجه خوبی برایتان خواهد داشت.

بنابراین به فکر سفرهای خارجی نباشید و به پزشکان ایرانی با مهارت و تجربه بالای خود اعتماد نمایید و مطمئن باشید نتیجه ایمپلنت دندان شما همان خواهد شد که در ذهن خود دارید.

متخصص ایمپلنت دندان

دندانپزشک متخصص برای انجام ایمپلنت دندان را چگونه پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن متخصص در زمینه کاشت ایمپلنت دندان روش های زیادی وجود دارد که ما تعدادی از آنها را برای شما آورده ایم تا به این وسیله بتوانید نزد فرد مورد اعتماد ترمیم دندان هایتان را انجام دهید.

  • از تجربه نزدیکان و دوستان خود استفاده نمایید

گاهی اوقات از نزدیکان شما به مطب یا کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنند و شما می توانید از تجربه آنان استفاده نمایید و اگر شرایط آنجا برای شما مناسب بود به همان کلینیک برای درمان خود مراجعه نمایید.

  • از طریق گوگل و سرچ کلمه ایمپلنت دندان

امروزه موتور جستجوگر گوگل بسیار کمک خوبی برای شما است و می توانید با سرچ کلمه مورد نظر نزدیک ترین کلینیک دندانپزشکی مناسب را برای خود پیدا نمایید و پاسخ هرگونه سوالی را که دارید در آن بپرسید.

  • در اتاق انتظار از افرادی که قبلتر به دندانپزشک مراجعه کردند سوالات خود را بپرسید

کسانی که در اتاق انتظار نشستند و چندین مرتبه به دندانپزشک مورد نظرتان مراجعه کردند، می توانند خیلی بهتر به شما نظر دهند چون سابقه درمان توسط آن فرد را دارند و شما با اطمینان بهتری می توانید تصمیم بگیرید. می توانید هرگونه سوال درباره انجام جراحی، نتیجه را از آنها بپرسید.

  • نظرهای مراجعه کنندگان بصورت مجازی و آنلاین دنبال کنید

اگر بعد جلسه های مشاوره و تحقیقات لازم باز مردد بودید، می توانید از صفحات مجازی آن کلینیک با خواندن تجربیات افراد تصمیم نهایی را بگیرید.

در ادامه شما را با کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران آشنا خواهیم کرد تا با استفاده از امکانات و خدمات این مجموعه صاحب دندان های زیبا و سالم شوید.

پیدا کردن متخصص ایمپلنت دندان

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان به روش ایمپلنت دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

www.clinicgholhak.com

کلینیک دندانپزشکی قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

طول عمر ایمپلنت دندان
طول عمر ایمپلنت دندان

20 مهر 1402

انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل
انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل

14 شهریور 1402

شرایط درمان بوسیله ایمپلنت
شرایط درمان بوسیله ایمپلنت

12 شهریور 1402

لمینت دندان در تهران
لمینت دندان در تهران

10 شهریور 1402

شرایط سنی  انجام  ایمپلنت دندان
شرایط سنی انجام ایمپلنت دندان

02 مرداد 1402