مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

برندهای کامپوزیت دندان ایرانیست؟

کامپوزیت های دندانی از ماده ای به نام رزین کامپوزیت ساخته شده اند که در اصل همان ماده ای است که برای پر کردن دندان استفاده می شود. کامپوزیت های دندان اغلب توسط دندانپزشک زیبایی بدون نیاز به ساخت در آزمایشگاه مستقیماً روی دندان قرار می گیرند.
دندانپزشک لایه های مختلفی از مواد کامپوزیت را روی دندان قرار داده و آن را مانند یک مجسمه شکل می دهد. هر لایه از کامپوزیت دندان با استفاده از نور بر روی دندان محکم می شود.


 

برندهای کامپوزیت دندان ایرانیست؟    

کامپوزیت دندان از ماده ای به نام رزین کامپوزیت ساخته شده اند که در اصل همان ماده ای است که برای پر کردن دندان استفاده می شود. کامپوزیت های دندان اغلب توسط دندانپزشک زیبایی بدون نیاز به ساخت در آزمایشگاه مستقیماً روی دندان قرار می گیرند.

دندانپزشک لایه های مختلفی از مواد کامپوزیت را روی دندان قرار داده و آن را مانند یک مجسمه شکل می دهد. هر لایه از کامپوزیت دندان با استفاده از نور بر روی دندان محکم می شود.

بهترین برندهای کامپوزیت دندان، مارک آمریکایی به نام‌های Bisco، M3 و Cosmedent، برند سوئیسی، سارمکو بوده و از برندهای ژاپنی می‌توان به Geanial، Gradia Direct و Kuraray اشاره کرد.

البته این نکته حائز اهمیت است که برای نتیجه عالی از انجام کامپوزیت دندان، تنها مارک و برند مد نظر نبوده و مهارت دندانپزشک اهمیت بسیار زیادی دارد.

در رابطه با برند کامپوزیت باید بگوییم که هرچه مارک کامپوزیت استفاده شده معتبر و با کیفیت تر باشد، نتیجه ترمیم بسیار مشابه با مینای طبیعی دندان‌ها شده و ظاهری زیباتر را ارائه می‌دهند.

در حال حاضر برندهای معتبری هستند که مواد با کیفیت بالایی را تولید می‌کنند و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند.

این ویژگی باعث می‌شود که طول عمر کامپوزیت دندان افزایش یابد و دیرتر خراب شود و در نتیجه فرد دیرتر نیاز به ترمیم  پیدا می‌کند و نیاز نیست که در زمان های مختلف، هزینه‌هایی را پرداخت کند.

بنابراین شما با پرداخت هزینه‌های اولیه برای مارک‌های خوب کامپوزیت، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

 

برند مناسب کامپوزیت دندان برای شما

برای دانستن این موضوع که چگونه میتوانید برند کامپوزیت دندان مناسب خود را پیدا کنید، علاوه با مشورت دندانپزشک میتوانید با جست و جو در وب سایت‌های مختلف، با بهترین مارک‌های کامپوزیت دندان آشنا شوند و اطلاعات لازم درباره آنها را به دست آورند.

اما توصیه می‌شود که در این خصوص به دندانپزشک خود اعتماد کنید. زیرا اوتجربه استفاده از مارک‌های مختلف را داردو با داشتن اطلاعات زیاد درباره انواع مختلف برندها می‌توانند به افراد در انتخاب بهترین نوع آنها کمک کنند.

برخی از معیارهایی که در انتخاب مارک کامپوزیت دندان مهم می باشد عبارت‌اند از:

  • قابلیت پوشش دهی بالا
  • استحکام و ماندگاری زیاد
  • سفت شدن سریع هنگام نصب
  • قابلیت فرم و شکل پذیری راحت
  • شفافیت زیاد
  • قابلیت پالیش و جلا دادن راحت

سوالات متداول کامپوزیت دندان

 

سوالات متداول درباره کامپوزیت دندان

بهترین مارک کامپوزیت دندان در ایران چیست؟

پرکاربردترین برندهای کامپوزیت که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، کامپوزیت آمریکایی و ژاپنی هستند که هرکدام از آنها دارای قیمت و کیفیت مختلفی می‌باشند. از جمله این ها می‌توان به Kuraray ،Geanial و Gradia Direct اشاره کرد. 

بهترین برند کامپوزیت دندان متعلق به کدام کشور است؟

 یکی از پر طرفدارترین برندها  در ایران آی پی اس (IPS) ساخت کشور آلمان است.

کدام برند کامپوزیت ارزان قیمت تر است؟

جالب است بدانید مارکهای کامپوزیت ارزان قیمت زیادی در بازار موجود هستند. باید بدانید که برندهای ارزان قیمت توسط کشورهای پیشرفته تولید نمی‌شوند و کیفیت مرغوبی ندارند.

گرانقیمت ترین مارک کامپوزیت دندان کدام است؟

برند بیسکو که متعلق به کشور آمریکا می‌باشد، از جمله گران قیمت ترین و همچنین بهترین برندهای کامپوزیت دندان محسوب می‌گردد که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

در ادامه یکی از کلینیک های معتبر دندانپزشکی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از خدمات درمانی این مجموعه صاحب دندان هایی سالم شوید.

کامپوزیت دندان

 

کامپوزیت دندان درکلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

رنگ کامپوزیت دندان مانند رنگ دندان های طبیعی
رنگ کامپوزیت دندان مانند رنگ دندان های طبیعی

24 آبان 1402

 مواد موثر در استحکام کامپوزیت دندان
مواد موثر در استحکام کامپوزیت دندان

17 آبان 1402

کامپوزیت دندان در شریعتی
کامپوزیت دندان در شریعتی

15 آبان 1402

علت تغییر رنگ کامپوزیت دندان چیست؟
علت تغییر رنگ کامپوزیت دندان چیست؟

24 مهر 1402

کامپوزیت دندان روش جایگزینش وجود دارد؟
کامپوزیت دندان روش جایگزینش وجود دارد؟

07 شهریور 1402