لمینت دندان,لمینت,سن لمینت دندان,ترمیم دندان,فاصله بین دندان,سفید کردن دندان,لب پریدگی دندان,ترمیم شکستگی دندان,انجام لمینت دندان,قیمت لمینت دندان,هزینه لمینت دندان,مواد تشکیل دهنده لمینت دندان,مرتب و ردیف بودن دندان,مشکلات دهان و دندان,کلینیک دندانپزشکی قلهک
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

سن لمینت دندان

لمینت دندان یکی از روش های جدید زیباسازی دندان ها است و شما با انجام این روش از دندانپزشکی می توانید صاحب دندان های مرتب و زیبا شوید. در حال حاضر از این روش استقبال بسیاری شده است مخصوصا افراد در سنین پایین علاقمند به انجام این روش های زیبایی هستند. اما چه سنی برای اینکار مناسب است؟ این سوالی است که شاید در ذهن خیلی از افراد باشد.


سن لمینت دندان

لمینت دندان یکی از روش های جدید زیباسازی دندان ها است و شما با انجام این روش از دندانپزشکی می توانید صاحب دندان های مرتب و زیبا شوید. در حال حاضر از این روش استقبال بسیاری شده است مخصوصا افراد در سنین پایین علاقمند به انجام این روش های زیبایی هستند. اما چه سنی برای اینکار مناسب است؟ این سوالی است که شاید در ذهن خیلی از افراد باشد.

یکی از دلایل اصلی برای انجام لمینت توسط افراد زیبا شدن ظاهر است و همین امر باعث وسوسه افراد می شود. اما این موضوع به تنهایی کافی نیست و نظر دندانپزشک برای انجام این کار بسیار مهم است.

اما چه شرایطی را باید دارا باشید تا بتوانید از این روش برای ترمیم دندان های خود استفاده نمایید:

  • نداشتن مشکلات دهان و دندان
  • ضخیم بودن مینا دندان
  • عادت های نامناسب دهانی
  • بهداشت دهان و دندان
  • مرتب و ردیف بودن دندان ها
  • مناسب بودن لمینت برای تغییرات دندان ها

برای استفاده از لمینت باید دید که آیا این روش می تواند تغییراتی راکه می خواهید برای شما به وجود آورد؟ لمینت دندان بیشتر برای زیبایی دندان ها استفاده می شود و از کاربردهای دیگر آن موارد زیر را میتوان نام برد:

  1. بستن فاصله بین دندان‌ها  
  2. سفید کردن دندان‌ها
  3. ترمیم شکستگی و لب پر شدگی های دندان
  4. بزرگ کردن اندازه دندان های کوچک

این مشکلات گفته شده اگر خیلی بزرگتر باشد با لمینت دندان امکان ترمیم برایشان وجود ندارد و باید راه های دیگری رابرای اصلاح دندان انتخاب نمایند.

امروزه کلینیک های خوب دندانپزشکی خدمات بسیار خوبی را در زمینه زیبایی و ترمیم دهان و دندان ارائه می دهند و روش ها جدید با متد های روز دنیا توسط دندانپزشکان برای شما انجام می پذیرد.

برای آن کسانی که دارای دندان های شکسته هستند و از ظاهر آن برایشان اذیت کننده است و حتی برای دندان هایی که تغییر رنگ دارد لمینت دندان بهترین انتخاب خواهد بود.

 

سن لمینت دندان

بهترین سن برای لمینت دندان چه زمانی است؟

شاید سوال شما باشد که بهترین سن برای انجام لمینت دندان چه زمانی است. جدا از زیبایی انجام لمینت این روش را برای شما زمانی مناسب است که دندان ها و استخوان هایتان کامل شده باشد و این در سن بیست سالگی رخ می دهد و شما با اطمینان می توانید به انجام آن بپردازید.

اگر از سن کمتر نصب لمینت دندان انجام شود، مانع رشد دندان ها می شود و اجازه نمی دهد دندان آن مقدار که احتیاج دارد رشد کند و این به نوعی آسیب رساندن به دندان ها می شود و در آینده ممکن است فرد را درگیر مشکلات نماید.

پس بهتر است صبر کنید که این سن را بگذرانید و بعد از آن برای لمینت دندان اقدام نمایید چون امکان این وجود دارد که روش های دیگری برای شما مناسب و بهتر است.

در سن کم انجام لمینت دندان ممکن است باعث شود دندان از حالت طبیعی خود خارج شود و با رشد دندان ها روکش لمینت از آن جدا شود و جلوه خوبی نخواهد داشت و باعث عفونت در این ناحیه می شود.

مشکل دیگری که برای فرد ممکن است ایجاد شود این است که برای انجام لمینت دندان مقداری از سطح مینای دندان تراشیده می شود و امکان بازگشت به حالت قبل وجود ندارد و تا آخر عمر باید از روکش لمینت استفاده کند و آن را نمی تواند بردارد.

لمینت دندان برای درست نمودن شکل ظاهری و مرتبی دندان ها صورت می پذیرد و ایراداتی همچون نامنظمی دندان ها و دندان های لب پر و تغییر رنگ دندان ها را بهبود می بخشد.

برخی از افراد هستند که باید از ایمپلنت و یا ارتودنسی دندان استفاده نمایند و آن روش ها برایشان بهتر است و زودتر نتیجه را خواهند گرفت و صاحب دندان هایی مرتب می شوند.

قبل از انجام لمینت دندان حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید و طلاعات لازم را کسی نمایید و با اطمینان به انجام این کار بپردازید تا نتیجه خوبی را بگیرید.

در کل لمینت دندان سه مرحله دارد و شما با این سه بار مراجعه به دندانپزشک مورد نظر خود صاحب دندان های لمینتی زیبا می شوید.

  • مرحله اول جلسه مشاوره
  • مرحله دوم آماده سازی
  • مرحله سوم اتصال

مراحل لمینت دندان طولانی است اما نتیجه بسیار موفق خواهد بود و بعد از آن اگر خوب مراقب های لازم را انجام دهید می توانید 7 تا 15 سال از آن بهره ببرید و دندان هایی زیبا داشته باشید.

مراحل انجام لمینت دندان

چه عواملی تعیین کننده قیمت لمینت دندان است؟

قیمت لمینت دندان با توجه به مواردی ممکن است زیاد و کم شود اما مهمترین آنها که بیشتر اثرگذار است را در ادامه برای شما آورده ایم:

1 . مواد تشکیل دهنده لمینت دندان

2 . تجهیزات دندانپزشکی

3 . دستمزد دندانپزشک

4 . تعداد لمینت مورد استفاده

5 . تعداد دندان

6 . سابقه دندانپزشک

7 . موقعیت قرارگیری دندانپزشکی

8 . دندان بیمار

دندان های بیمارممکن است قبل از انجام لمینت دندان احتیاج داشته باشد که ترمیم شود و آسیب های دندان ها برطرف شود و بعد برای نصب لمینت دندان آماده شود، همین مورد به شما اضافه خواهد کرد و باعث بیشتر شدن هزینه شما خواهد شد.

اما با همه این موارد باید گفت داشتن زیبایی و لبخندی بی نظیر بسیار اهمیت دارد و برای رسیدن به این موضوع باید هزینه کرد. این هزینه می تواند نوعی سرمایه گذاری باشد چون سلامت دهان و دندان برای بدن انسان مهم است و در صورت مشکلات این ناحیه بر دیگر بخش های بدن نیزممکن است آثار بدی را به جا بگذارد.  پس با انتخاب یک دندانپزشک معتبر و با تجربه برای درمان خود اقدام نمایید.

برای پرداخت هزینه های لمینت دندان می توانید به کلینیک هایی مراجعه کنید که بصورت اقساطی هزینه را از شما دریافت می کنند و اینگونه از نظر مالی برای شما شرایط راحت تر است و بدون مشکلی به درمان دندان های خود می رسید.

قیمت لمینت دندان

لمینت دندان درکلینیک قلهک

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال لمینت دندان در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

www.clinicgholhak.com

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

ترمیم دندان چیست؟

07 اسفند 1402

انجام لمینت دندان از واجبات است؟
انجام لمینت دندان از واجبات است؟

30 مهر 1402

گرانقیمترین برند لمینت دندان
گرانقیمترین برند لمینت دندان

19 شهریور 1402

دلیل محبوبیت لمینت دندان چیست؟
دلیل محبوبیت لمینت دندان چیست؟

15 شهریور 1402

لمینت دندان در تهران
لمینت دندان در تهران

10 شهریور 1402