ایمپلنت,ایمپلنت دندان,هزینه ایمپلنت دندان,روش های بهبود دندان,زمان مناسب ایمپلنت,جایگزین دندان,ایمپلنت برای کل دهان,پروتز دندان,پروتز دندان ثابت,پروتز دندان متحرک,معاینه قبل از ایمپلنت,پیوند استخوان,دندانپزشکی,کلینیک خوب دندانپزشکی,کلینیک دندانپزشکی قلهک
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

ایمپلنت دندان و هزینه آن

با مراجعه به دندانپزشک می توانید اطلاعات لازم برای این نوع از درمان را بدست آورید و از نحوه انجامش و مدت زمانی که این کار طول می کشد آگاه شوید. درست است انجام ایمپلنت دندان نوعی درمان زیبایی محسوب می شود اما این روش مناسب افرادی خاصی است و برای آنها ضرورت بیشتری دارد.


ایمپلنت دندان و هزینه آن

ایمپلنت دندان یکی از روش های مورد استقبال افراد برای جایگزینی به جای دندان های طبیعی می باشد. این روش باعث  درمان فرد و زیبایی او خواهد شد و افراد به این وسیله هم درمان خود را انجام داده اند و هم زیبایی دهان و دندان خود را چندین برابر می کنند.

با مراجعه به دندانپزشک می توانید اطلاعات لازم برای این نوع از درمان را بدست آورید و از نحوه انجامش و مدت زمانی که این کار طول می کشد آگاه شوید. درست است انجام ایمپلنت دندان نوعی درمان زیبایی محسوب می شود اما این روش مناسب افرادی خاصی است و برای آنها ضرورت بیشتری دارد.

از نظر دندانپزشکان سلامت دهان و دندان بسیار حائز اهمیت است و بر کل بدن تأثیرگذار است. پس خوب است از جدیدترین روش ها برای بهبود دندان ها استفاده نماییم تا دچار ناراحتی های دندانی نشویم و دیر اقدام کردن ما باعث نشود که هیچ راهی برای درمان باقی بماند.

ایمپلنت دندان برای مواقعی مناسب است که:

  • زمانی که دندان به قدری پوسیدگی دارد و امکان ترمیم برایش وجود نداشته باشد.
  • ممکن است حادثه ای برایتان رخ داده باشد و در این بین دندان شما آسیب جدی دیده باشد.
  • اگر بین دندان هایتان فاصله ایجاد شده باشد و ارتودنسی هم راهی برای آن نداشته باشد.
  • داشتن فک نامناسب باعث فشار بر دندان ها می شود و همچنین ایجاد فاصله می کند.
  • و ...

در این زمان ها ایمپلنت دندان ها بهترین گزینه برای درمان می باشد. اما بحث قیمت و هزینه های آن در حال حاضر مورد توجه است و خیلی از افراد بخاطر هزینه های آن از انجام آن صرف نظر می کنند.

خوب است در ادامه به این بپردازیم که هزینه های ایمپلنت دندان به چه صورتی است.

 

ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان برای کل دندان ها

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین روش جایگزین دندان یکی از درمان های دندانپزشکی برای ترمیم است که نسبت به سایر روش های درمان دندانپزشکی هزینه بالایی دارد و فرقی ندارد که شما چه تعداد از دندان هایتان را تخت درمان قرار می دهید در هر صورت مقدار هزینه بالا خواهد بود.

به عنوان مثال برای موارد زیر ایمپلنت صورت می گیرد و هر کدام با توجه به شرایطی که دارند قیمت متفاوتی می گیرند.  برای اطلاع دقیق از قیمت ها حتما باید با دندانپزشک خود صحبت نمایید و از مشاوران کلینیک مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

همانطور که گفته شد هزینه های دریافتی ایمپلنت دندان با توجه به تعداد ایمپلنت متغیر است. مواردی که ایمپلنت برای آن انجام می دهند:

  • ایمپلنت برای کل دهان

افرادی که دندان خود را از دست داده اند بهتر است که ایمپلنت کامل انجام بدهند و معمولا برای این افراد از پروتز دندان و ایمپلنت ها استفاده می کنند، یعنی به اینصورت که تعدادی ایمپلنت کاشته می شود بعد از آن پروتزها برروی آنها قرار می گیرند.

قیمت ایمپلنت دندان به صورت کامل به نوع ایمپلنت ها بستگی دارد. اگر شما بخواهید ایمپلنت دندان را  روی پروتز جایگزین دندان های طبیعی کنید هزینه آن کمتر از ایمپلنت های دائمی می باشد.

  • ایمپلنت دندان با پروتز دندان کامل و متحرک

پروتز های دندانی متحرک بر پایه ایمپلنت قرار میگیرند می توانند حداقل تا 50 درصد قدرت جویدن را به بیمار بازگردانند و زمان عمر آن ها تقریبا تا 10 سال اعلام شده است.

  • پروتز دندان ثابت بر پایه ایمپلنت

پروتزهای ثابت بر پایه ایمپلنت قرار می گیرد، معمولا بهترین روش برای جایگزینی بیشتر از چند دندان از دست رفته است که راحتی، دوام  و زیبایی، عملکرد بالایی دارند و به مراقبت کمتری نیااز دارد.

هرکدام از این موارد گفته شده با توجه به مواد مورد استفاده و ابزارها و همچنین زمان انجام کار قیمت متفاوت تری دارد که دندانپزشک شما برایتان مشخص خواهد کرد.

هزینه ایمپلنت دندان

معاینه فیزیکی و بررسی وضعیت دهان دندان قبل از ایمپلنت دندان

قبل از ایمپلنت دندان احتیاج است که شما معاینه شوید و دهان و دندان شما بررسی شود و بعد از آن اقدام به انجام ایمپلنت دندان کنید. بعد از اینکه معاینات صورت گرفت آنموقع مقدار هزینه برای شما مشخص خواهد شد.

در جلسه  معاینه تمامی بیماری های قبلی و مشکلاتی که در گذشته داشته اید را باید به دندانپزشک خود بگویید و تمامی سوالات خود را از او بپرسید.

برای دندانپزشک بررسی وضعیت دهان و دندان هایی که وجود دارد در اولویت قرار دارد تا بعد از بررسی  دقیق  یک برنامه درمانی کامل و جامع برای آن در نظر خواهد گرفت و بهترین مسیر درمانی را به شما پیشنهاد می دهد. اما قبل از آن موارد زیر را باید برای شما انجام دهد.

  • اشعه ایکس دندان

ایمپلنت دندان را برای اینکه بهترین و مطمئن ترین حالت خود قرار بگیرد در فک کاشته می شود و دندانپزشک با توجه به شرایط دندان شما بررسی ها لازم را انجام می دهند.

برای مشاهده کامل وضعیت فک و استخوان دندانپزشک از اشعه ایکس استفاده می کند و تمام زوایا آن را بررسی می نماید و هزینه آن به همراه ایمپلنت حساب میشود . پول جدا بابت آن پرداخت نمی کنید.

دندانپزشک با بررسی نتایج بدست آمده روش مناسب را برای شما انتخاب می کند و بعد از اقدامات لازم را برای ترمیم دندان های شما شروع می نماید.

  • کشیدن دندان

قبل از ایمپلنت دندان احتیاج است که دندان هایی که آسیب دیده رو بکشید تا ایمپلنت را در آن ناحیه جایگذاری نمایید. کشیدن دندان هم برای شما هزینه دارد اما هزینه ای که دارد به نسبت ایمپلنت پایین تر است و شما حتما از قبل باید این کار را انجام دهید.

  • پیوند استخوان

برای انجام ایمپلنت دندان باید استخوان مناسبی داشته باشید تا ایمپلنت به خوبی در آن جای گیرد. اما برای کسانی که این حالت برایشان وجود ندارد، پیوند استخوان انجام می گیرد. پیوند استخوان باعث می شود استخوان شما محکم تر شود و کاشت ایمپلنت شما نتیجه بخش باشد.

پیوند استخوان از شکست استخوان جلوگیری می کند و شکستن ایمپلنت به مراتب هزینه های بیشتری برای شما خواهد داشت. قیمت ایمپلنتی که شکسته می شود از خود ایمپلنت اولیه گران تر است.

 برای پیوند استخوان شما قبل جراحی باید در بیمارستان بستری شوید، تا شرایط عمل را داشته باشید. بعد از اینکه پیوند استخوان با فک محکم شد می توانید ایمپلنت دندان را انجام دهید. این دوره ممکن است چند ماهی طول بکشید پس باید صبر داشته باشید تا نتیجه برای شما مثبت باشد.

در ادامه ما یکی از کلینیک های خوب دندانپزشکی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از خدماتی که دارند شما را صاحب دندان هایی زیبا و سالم نمایند.

وضعیت دهان و دندان قبل از ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان به روش ایمپلنت دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

www.clinicgholhak.com

 

کلینیک دندانپزشکی قلهک

 


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

عقب نشینی یا تحلیل لثه دندان :

18 فروردین 1403

دندان قروچه

20 اسفند 1402

دندان مصنوعی چیست؟

10 اسفند 1402

طول عمر ایمپلنت دندان
طول عمر ایمپلنت دندان

20 مهر 1402

انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل
انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل

14 شهریور 1402