لمینت,لمینت دندان,لمینت قسطی,لمینت دندان قسطی,هزینه لمینت,مزیت لمینت,قیمت لمینت دندان,مواد تشکیل دهنده لمینت,تجهیزات پزشکی,کلینیک قلهک,کلینیک دندانپزشکی قلهک,دندانپزشکی
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

لمینت دندان اقساطی

لمینت دندان یکی از درمان های پرهزینه می باشد، اما علاقمندان زیادی را دارد. حال باید دید در اصل چیست؟ و چرا باعث شده عده زیادی این نوع درمان را برای خود انتخاب نمایند.


لمینت دندان اقساطی

لمینت دندان اقساطی از راه هایی است که شما بتوانید بهتر از پس هزینه های دندانپزشکی برآیید. همانطور که می دانید هزینه های دندانپزشکی در هر دوره ای به نسبت بالا بوده و بسیاری از افراد برای پرداخت هزینه ها به مشکل می خورند و از این رو برای درمان خود دیر اقدام می نمایند.

با توجه به این شرایط برخی از کلینیک های دندانپزشکی برای هزینه های خود طرح اقساط را قرار داده اند تا مراجعان با استفاده از این امتیاز بتوانند در چندین مرحله، اقساطی مبلغ را پرداخت نمایند و علاوه بر درمانشان فشار مالی کمتری به آنها وارد می شود.

لمینت دندان یکی از درمان های پرهزینه می باشد، اما علاقمندان زیادی را دارد. حال باید دید در اصل چیست؟ و چرا باعث شده عده زیادی این نوع درمان را برای خود انتخاب نمایند.

لمینت دندان که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، نوعی روکش نازک می باشد که با توجه به شکل و ظاهر دندان افراد برایشان ساخته می شود و این لمینت تنها مختص آن فرد می باشد.

کسانی از این روش استفاده می کنند که دندان های نامرتبی دارند و یا دندان هایشان به رنگ طبیعی اصلی خود نیست و به مرور زمانی تغییر رنگ داه است. برخی از افراد نیز هستند که بین دندان هایشان فاصله است و شاید شکستگی های کوچکی دارند هم از این روش برای درمان بسیار استقبال کرده اند.

داشتن دندان های زیبا به شما لبخندی زیباتر خواهد داد این مورد در زیبایی و اعتماد به نفس شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. لمینت دندان می تواند این حس خوب را به شما هدیه دهد.

در ادامه بیشتر درباره این نوع از درمان صحبت خواهیم کرد و اطلاعات خوبی را بدست خواهید آورد.

عمر-لمینت-دندان

مزیت استفاده از لمینت دندان اقساطی چیست؟

همانطور که گفته شد پرداخت هزینه لمینت دندان برای افرادی دشوار است آنها ترجیح بر این می دهند که مبلغ را در طی چند دوره پرداخت نمایند. از این رو ما قصد بر این داریم که ببینیم علاوه بر این مزیت خوب، چه مزایایی برای فرد انجام دهنده خواهد داشت.

در ابتدا باید نکته ای مهم را به شما بگوییم آن هم این است که اقساطی انجام دادن این روش از درمان دلیل بر این نیست که کار خوب انجام نمیشود و ناقص است. برای شما دقیقا همان کاری انجام خواهد شد که برای فردی که کامل پرداخت کرده است انجام می شود. پس از این نظر نگرانی نداشته باشید.

اما بپردازیم به مزیت های دیگری که لمینت دندان اقساطی دارد:

برای لمینت دندان برخی از افراد هستند که به دلیل مبلغ بالای آن از درمان خود صرف نظر می کنند و این موضوع علاوه بر ظاهر فرد ممکن باعث شود در زندگی از اعتماد بنفس کمتری برخوردار باشد. از این رو با شرایط اقساط این افراد نیز می توانند شروع به درمان خود نمایند و مشکلی بابت پرداخت هزینه های خود نداشته باشند.

لمینت دندان اقساطی دربیشتر مواقع در کلینیک های معتبری که دارای دندانپزشکان با تجربه و باسابقه هستند صورت می گیرد و آنان این امتیاز را به بیماران خود می دهند که با شرایط راحت تر به درمان خودشان بپردازند و در آخر صاحب دندان های زیبا و درخشان شوند.

از مزیتی که میشود به آن اشاره کرد این است که مقاومت بالا دارد و همچنین شفاف هستند و نزدیکترین حالت را به دندان های واقعی افراد را دارا می باشد.

درست است که برای انجام این روش هزینه زیادی پرداخت می کنید، اما در مقابل باید بدانید که عمر لمینت دندان بسیار بالا است و شما می توانید با مراقبت و نگهداری صحیح چندین سال از آن استفاده نمایید و مشکلی برایتان به وجود نخواهد آورد.

این موارد از مزیت هایی است که لمینت دندان برای شما خواهد داشت و اقساطی بودن آن بسار به نفع شما خواهد بود. پس اگر قصد انجام این کار را دارید از قبل مطمئن باشید کلینیکی که قرار است در آن درمان خود را انجام دهید این شرایط را داشته باشد تا با خیال راحت درمان خود را آغاز کنید و بابت هزینه نگران نباشید.

شرایط-انجام-لمینت-دندان

چه عواملی تعیین کننده قیمت مواد لمینت دندان است؟

قیمت لمینت دندان با توجه به مواردی ممکن است زیاد و کم شود اما مهمترین آنها که بیشتر اثرگذار است را در ادامه برای شما آورده ایم:

1 . مواد تشکیل دهنده لمینت دندان

اولین موردی که مهم است حال که در شرایط حتی اقساطی آن نوع موادی است که در آن به کار رفته است و این مواد تاثیر زیادی بر مقاومت و کیفیت آن خواهد گذاشت.

2 . تجهیزات دندانپزشکی

خودتان نیز این موضوع را می دانید که هرچه از وسایل و تجهیزات بهتر در کار شما استفاده شود به مراتب در نتیجه و کیفیت درمانتان اثر دارد و همین موضوع قیمت کار را بالاتر می برد چون دندانپزشک نیز برای تهیه آن وسایل هزینه زیادی را پرداخت می کند.

3 . دستمزد دندانپزشک

مبلغی که دندانپزشکان بعنوان دستمزد خود می گیرند با یکدیگر تفاوت دارد و این با توجه به سابقه و زمان انجام کار و ... محاسبه می شود و این مورد بر قیمت اضافه خواهد کرد.

4 . تعداد لمینت مورد استفاده

اینکه شما چه تعداد لمینت دندان استفاده کنید بر قیمت آن تاثیر دارد. هر چه تعداد بیشتر باشد هزینه شما بالاتر می رود.

 5 . تعداد دندان

تعداد دندان همانند تعداد لمینت مورد استفاده اثر دارد و دقیقا به همان حالت قیمت را بالا می برد چون دندان بیشتر مواد بیشتری را استفاده می کند.

6 . سابقه دندانپزشک

سابقه دندانپزشک شما و مهارت های او در زمینه نیز بسیار مهم است. چون اگر مهارت خوبی داشته باشد به بهترین حالت لمینت دندان شما را نصب می کند و کیفیت کار شما را بسیار بالا می برد و شما می توانید با خیالی راحت چندین سال از آن استفاده نمایید و عمر لمینت دندان شما بالا می رود.

پس حتما از قبل درباره دندانپزشک خود تحقیق بسیار انجام دهید و بعد تصمیم نهایی را بگیرید.

7 . موقعیت قرارگیری دندانپزشکی

اینکه دندانپزشک شما در کدام شهر و در چه منطقه ای قرار گرفته باشد نیز بر قیمت تاثیرخواهد گذاشت.

8 . دندان بیمار

دندان های بیمارممکن است قبل از انجام عملیات احتیاج به رای لمینت دندان داشته باشد که ترمیم شود و موارد دیگری بر روی آن انجام گیرد و بعد برای نصب آن آماده شود، همین مورد به شما اضافه خواهد کرد و باعث بیشتر شدن هزینه شما خواهد شد.

اما با همه این موارد باید گفت داشتن زیبایی و لبخندی بی نظیر بسیار اهمیت دارد و برای رسیدن به این موضوع باید هزینه کرد. این هزینه می تواند نوعی سرمایه گذاری باشد چون سلامت دهان و دندان برای بدن انسان مهم است و در صورت مشکلات این ناحیه بر دیگر بخش های بدن نیزممکن است آثار بدی را به جا بگذارد.  پس با انتخاب یک دندانپزشک معتبر و با تجربه برای درمان خود اقدام نمایید.

 در ادامه به شما یکی از کلینیک های معتبر دندانپزشکی که برای لمینت دندان اقساطی کار می کنند را معرفی نماییم تا از خدمات این مجموعه بهره نمایید.

لمینت-دندان

لمینت دندان اقساطی درکلینیک قلهک

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و برای انجام لمینت دندان شرایط اقساطی بسیار خوبی را دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. این کلینیک برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک-دندانپزشکی-قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

عقب نشینی یا تحلیل لثه دندان :

18 فروردین 1403

دندان قروچه

20 اسفند 1402

دندان مصنوعی چیست؟

10 اسفند 1402

انجام لمینت دندان از واجبات است؟
انجام لمینت دندان از واجبات است؟

30 مهر 1402

گرانقیمترین برند لمینت دندان
گرانقیمترین برند لمینت دندان

19 شهریور 1402