مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

گرانقیمترین برند لمینت دندان

لمینت دندان یکی از روش های مراقبتی و درمانی دندان هاست. حال اگر شما قصد انجام آن را دارید خوب می باشد درباره آن بدانید و با برندهای آن آشنا شوید.


 

گرانقیمترین برند لمینت دندان

در این مقاله قصد داریم تا در مورد یکی از روش های زیبایی پرطرفدار و البته کاربردی در دندانپزشکی صحبت کنیم. لمینت دندان یکی از روش های زیبایی بوده که به دلیل اثرات بالای آن در رفع نواقص دندانی اخیرا بسیار مورد توجه بوده است. زیبایی دندان تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت صورت و ایجاد لبخند زیبا در افراد دارد. وجود بدفرمی ها در ناحیه دندان سبب می شود تا افراد اعتماد به نفس کافی برای صحبت و ایجاد ارتباطات اجتماعی نداشته باشند.

در گذشته به دلیل نبود روش های نوین دندانپزشکی، رفع نواقص و بدفرمی های دندان با مشکل و چالش روبرو بوده است. امروزه با ورود روش های نوینی چون لمینت دندان، دندانپزشکان قادر به رفع بسیاری از مشکلات دندان شده اند. در این مقاله ما قصد داریم تا در مورد این روش زیبایی با جزئیات بیشتری صحبت کنیم، به همین منظور موارد زیر را بررسی خواهیم کرد.

لمینت در واقع یک لایه و یا قالب از مواد دندانپزشکی است که بر روی دندان ها قرار می گیرد. با وجود اینکه روش های دندانپزشکی بیشتر جنبه درمانی دارند، ولی این روش بیشتر جنبه ی زیبایی داشته و سبب اصلاح فرم دندان ها می شود. لمینت های دندان دارای تنوع زیادی در رنگ و حتی ضخامت هستند که انتخاب نوع آن ها با توجه به نظر پزشک و مشورت با بیمار صورت می گیرد. البته روش انجام کار برای نوع لمینت متفاوت بوده و شیوه انجام آن و مواد مصرفی آن ها متفاوت خواهد بود.

لمینت دندان گرانقیمت

 جنس برندهای لمینت دندان

چهار جنس مختلف در ساخت لمینت های دندانپزشکی کاربرد دارد که شامل:

  • سرامیک توده ای:

این جنس لمینت دارای زیبایی و جلوه ی بسیار قابل قبولی است در حالی که دوام و ماندگاری زیادی ندارد.

  • سرامیک فشرده:

این جنس ضخامت بیشتری دارد در حین اینکه جلوه و زیبایی قابل توجهی ندارد.

  • دی سیلیکات لیتیوم:

این جنس لمینت استحکام و دوام بسیار بالایی دارد، برای همین منظور، گزینه ای مناسبی برای افرادی است که در شرایط پر استرس بوده و معمولا دندان قروچه دارند.

  • زیرکونیوم:

این جنس دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی است در حین اینکه دارای زیبایی و جلوه منحصر به فردی هم می باشد. این نوع لمینت دارای کاربرد فراوانی در رفع نواقص دندانی چون پر کردن حفره ها و اصلاح بدفرمی ها دارد. شاید مهم ترین مزیت این جنس این باشد که دارای سازگاری بالایی با بدن انسان است و به همین جهت ایجاد بوی نامطبوعی در فضای دهان نمی کند.

برند لمینت دندان

 

انواع برندهای لمینت دندان

پس از آشنایی با انواع جنس لمینت ها بهتر است در ادامه توضیحاتی پیرامون انواع برندهای (مارک های) لمینت دندان استفاده شده در ایران صحبت کنیم و ارزانترین و گران ترین آن ها را معرفی کنیم.

لمینت ایمپرکس ایمکس:

این نوع از لمینت توسط شرکت مشهوری به نام ویوانت ساخته می شود. به دلیل نوع مواد به کار رفته در این لمینت دندان، دارای دوام و استحکام بالایی است. همچنین این برند لمینت کاربرد فراوانی در رفع نواقص دندانی و اصلاح فرم دندان دارد.

ونیر لمینت:

این نوع لمینت معمولا توسط شرکت مک ساخته می شود. این برند یکی از گرانترین برندهای لمینت بوده و به دلیل خاص بودن آن تنها برای افرادی استفاده می شود که خواستار استفاده از این نوع برند باشند. این برند، یکی از برندهای محبوب و پرکاربرد در بین ستاره های هالیوودی می باشد. شاید مهم ترین مزیت این نوع لمینت شباهت بسیار بالای آن به دندان طبیعی است.

لمینت دوراتین:

شرکت ویتا یکی از شرکت های مشهور در زمینه ساخت این لمینت است. این لمینت از جنس پرسلین فشرده بوده و در حین اینکه قیمت مناسبی دارد از نظر مقایسه با سایر برندها ارزانترین برند لمینت به حساب می آید،  همچنین دارای استحکام و ماندگاری قابل قبولی است.

ونیر سرک:

شرکت CEREC که یکی از شرکت های مشهور در زمینه طراحی و ساخت لمینت دندان است، این لمینت را تولید و عرضه می کند. از مزایای بسیار مهم این لمینت آماده سازی سریع آن است که از طریق طراحی سه بعدی در مطب دندانپزشک صورت می گیرد و به همین علت جزء گران ترین برندهای لمینت دندان به حساب می آید.

به طور کلی گرانترین برندهای لمینت دندان را می توان برند ونیر لمینت و ونیر سرک و ارزانترین را لمینت دوراتین نام برد.

استفاده از لمینت دندان یکی از روش های زیبایی پر طرفدار در دندانپزشکی است که در حین اینکه دارای تاثیر فراوانی در ایجاد زیبایی در دندان دارد، همچنین یکی از موثرترین روش ها برای اصلاح بدفرمی و نواقص دندان است. برندهای مختلفی از لمینت امروزه در مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. که هر کدام بسته به جنس مواد به کار رفته دارای دوام و جلوه خاص به خود هستند. یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب نوع لمینت در ایران قیمت آن می باشد. در همین جهت بهتر است قبل از مراجعه به مطب های دندانپزشکی ابتدا مطالعه ای در مورد انواع برندهای لمینت و ویژگی های آن ها داشته باشید.

لمینت دندان

 

کامپوزیت دندان در کلینیک تخصصی قلهک

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است.

این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها از جمله دندانپزشکی اطفال و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است.

بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

https://clinicgholhak.com/

کلینیک دندانپزشکی قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

انجام لمینت دندان از واجبات است؟
انجام لمینت دندان از واجبات است؟

30 مهر 1402

دلیل محبوبیت لمینت دندان چیست؟
دلیل محبوبیت لمینت دندان چیست؟

15 شهریور 1402

لمینت دندان در تهران
لمینت دندان در تهران

10 شهریور 1402

افتادن لمینت دندان
افتادن لمینت دندان

30 مرداد 1402

آشنایی با لمینت دندان فلدسپاتیک
آشنایی با لمینت دندان فلدسپاتیک

24 مرداد 1402