مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

واحد لمینت دندان

لمینت دندان پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگی دندان استفاده می شود.
این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.


 

واحد لمینت دندان

 

 

گفتیم که برای رسیدن به پاسخ قیمت ونیر دندان باید معنی یک سری از اصطلاحات را بدانید. ونیر دندان در کلینیک های دندانپزشکی به صورت واحد انجام خواهد شد. بنابراین باید پاسخ این سوال را گرفته باشید. هر واحد دندان یعنی چه و چه تاثیری در قیمت ونیر دندان دارد؟ از آنجایی که هر واحد دندان در کلینیک های دندانپزشکی، معیار پزشک برای معاینه هستند، قیمت ونیر دندان نیز بر حسب هر واحد دندان بیمار مشخص می شود.

دندانپزشکان برای معاینه بیمار، معیار هر واحد دندان آسیب دیده را، واحد دندان قرار می دهند. بنابراین شما باید برای انجام ونیر دندان ابتدا مشخص کنید که نیاز به انجام چند واحد ونیر دندان دارید. هر چند این موضوع را، پزشک مربوطه تشخیص خواهد داد. هر چه تعداد واحد های دندان برای انجام ونیر بالاتر باشد، طبیعتا قیمت ونیر دندان نیز بالاتر خواهد رفت. با این اوصاف باید گفت تعداد واحد های بیمار برای معاینه تاثیر مستقیمی بر قیمت ونیر دندان دارد.

لمینت دندان

 

هر واحد لمینت دندان به چه معناست؟

شاید برای برخی از شما سوال باشد که چه تفاوتی بین یک واحد دندان و یک واحد لمینت وجود دارد. یا به عبارتی منظور از یک واحد لمینت چیست؟ برای اینکه بتوانید قیمت ونیر دندان را محاسبه کنید و متوجه شوید که هر واحد دندان یعنی چه و چه تاثیری در قیمت ونیر دندان دارد، باید بدانید منظور از هر واحد لمینت چیست.

در واقع هر واحد لمینت نیز همان یک عدد دندان های اصلی انسان است. از آنجایی که برای ونیر دندان، تعداد واحد لمینت را محاسبه می کنند باید علاوه بر تعداد واحد ها، به موارد دیگری نیز توجه کنید.

واحد لمینت دندان

 

 

مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت ونیر دندان

حال که اطلاعات لازم در مورد ونیر دندان را به دست آوردید و دانستید که استفاده از این روش چه تاثیری در زیبایی دندان هایتان خواهد داشت، باید به فکر قیمت و شیوه اجرای آن باشید. از آنجایی که قیمت جزو مهمترین و تاثیر گذار ترین عوامل برای بیماران است، قصد داریم در این قسمت تمامی عوامل مهمی که در قیمت ونیر دندان تاثیر گذار هستند را ابتدا به شما معرفی و سپس هر کدام را با یکدیگر بررسی کنیم. به طور کلی می توان گفت قیمت ونیر دندان تحت تاثیر عوامل زیر خواهد بود:

 

    میزان دستمزد دندانپزشک زیبایی برای آماده سازی یا فرم دهی برای کاشت ونیر دندان

    نوع ونیر دندان

    مهارت و تکنولوژی به کار رفته برای ساخت هر واحد لمینت سرامیکی

    مواد مورد استفاده در ساخت ونیر

    تجهیزات به کار رفته در ساخت ونیر دندان

    کشور سازنده ونیر دندان و مارک آن

    اندازه مورد نیاز برای هر واحد ونیر دندان

میزان دستمزد دندانپزشک زیبایی جهت آماده سازی یا فرم دهی برای کاشت ونیر دندان

فرم دهی دندان ها برای کاشت ونیر مرحله بسیار مهمی است که باید توسط یک دندانپزشک ماهر انجام شود. ونیر برای اینکه روی دندان های اصلی بنشیند باید از قبل فرم دهی های مربوط به آن را یک دندانپزشک انجام دهد. این مرحله که جزو اولین مراحل برای کاشت ونیر دندان است، تاثیر زیادی بر قیمت ونیر دندان دارد.

 

میزان مهارت پزشک و کلینیکی که انتخاب می کنید باعث می شود تا تعرفه دندان پزشکان متفاوت باشد. شما می توانید کلینیک های ارزان قیمت را انتخاب کنید اما نباید انتظار کیفیت بسیار بالا را از آن ها داشته باشید. معمولا افرادی که قصد کاشت ونیر دندان را دارند، به دنبال پزشک های با تجربه تر و کار بلد تر خواهند رفت. کلینیک هایی که بیشتر از 10 سال سابقه کاری دارند می توانند اصلاح طرح لبخند را برایتان زیباتر کنند. هر چه پزشک در این کار ماهر تر و با تجربه تر باشد، هزینه بالاتری دریافت خواهد کرد. پس تاثیر این عامل مهم را فراموش نکنید.

 

 

اندازه مورد نیاز برای هر واحد ونیر دندان

آخرین موردی که در قیمت ونیر دندان تاثیرگذاری آن احساس خواهد شد، اندازه و تعداد واحد های لمینت و یا کامپوزیت دندان است. برای اینکه دندان های شما با ونیر دندانی پوشش داده شود باید اندازه هر واحد و تعداد جمع آن ها را من محاسبه کنید. البته قیمت هر واحد لمینت در اکثر مواقع ثابت است اما معمولا در مواقعی که بیمار تصمیم می گیرد برای انجام ونیر دندان، واحد های زیادی را به صورت یکباره با ونیر دندانی بپوشاند.

در این مواقع می تواند امید به دریافت تخفیفات ویژه داشته باشد. برای مثال اگر بخواهید تمامی دندان های جلویی خود را لمینت کنید، می توانید در جمع کلی آن ها یک تخفیف خوب بگیرید اما در صورتی که تنها نیاز به انجام یک واحد باشد باید قیمت هر واحد لمینت را پرداخت کنید.

 

 

لمینت دندان در کلینیک تخصصی دندانپزشکی قلهک در تهران

شما برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند. چرا که نتیجه موفق هر درمان دندانپزشکی به متخصص آن بستگی دارد و هر چقدر در آن خبره و با تجربه باشد نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است.

این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است.

بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

https://clinicgholhak.com/

clinic-gholhak


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

انجام لمینت دندان از واجبات است؟
انجام لمینت دندان از واجبات است؟

30 مهر 1402

گرانقیمترین برند لمینت دندان
گرانقیمترین برند لمینت دندان

19 شهریور 1402

دلیل محبوبیت لمینت دندان چیست؟
دلیل محبوبیت لمینت دندان چیست؟

15 شهریور 1402

لمینت دندان در تهران
لمینت دندان در تهران

10 شهریور 1402

افتادن لمینت دندان
افتادن لمینت دندان

30 مرداد 1402