مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

آشنایی با ایمپلنت اشترومن و قیمت آن

اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید باید با اطلاعات کافی نسبت به آن اقدام نمایید تا به نتیجه مطلوبی که در نظر دارید برسید. اما آیا انجام این روش صرفا جنبه زیبایی دارد یا در اصل درمانی است و برای برخی از افراد از واجبات است؟
باید بدانید که ایمپلنت دندان نوعی جدیدی از انواع درمان های دندانپزشکی و در درمان بوسیله آن، ایمپلنت جایگزین ریشه دندان شما خواهد شد. ایمپلنت با دندان های طبیعی سازگاری دارد و مشکلی ایجاد نمی کند و همچنین پایه ای محکم برای دندان های ثابت و یا قابل جا به جا شدن را ایجاد می نمایند.


 

آشنایی با ایمپلنت اشترومن و قیمت آن

اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید باید با اطلاعات کافی نسبت به آن اقدام نمایید تا به نتیجه مطلوبی که در نظر دارید برسید. اما آیا انجام این روش صرفا جنبه زیبایی دارد یا در اصل درمانی است و برای برخی از افراد از واجبات است؟

باید بدانید که ایمپلنت دندان نوعی جدیدی از انواع درمان های دندانپزشکی و در درمان بوسیله  آن، ایمپلنت جایگزین ریشه دندان شما خواهد شد. ایمپلنت با دندان های طبیعی سازگاری دارد و مشکلی ایجاد نمی کند و همچنین پایه ای محکم برای دندان های ثابت و یا قابل جا به جا شدن را ایجاد می نمایند.

جنس ایمپلنت ها از تیتانیوم  خالص می باشد و این عنصری است که با بدن انسان ها سازگاری دارد و عوارضی را برایشان ایجاد نخواهد کرد. ظاهر ایمپلنت به صورت میله های باریکی است که در استخوان فک وجود دارد.

همانطور که می دانید علم روزانه در حال پیشرفت است و علم دندانپزشکی از این قاعده جدا نمی باشد و هر ساله آموزش هایی در رابطه  با نگهداری و مراقبت از بهداشت دهان و دندان به افراد داده می شود.

به جرات میتوان گفت که امروزه درمان به وسیله ایمپلنت دندان از بهترین جایگزین های برای دندان هایی است که آسیب دیده است.

در حال حاضر ایمپلنت اشترومن یکی از انواع ایمپلنت دندان است.

حتما می دانید ایمپلنت از 2 بخش تشکیل شده است :

یکی قسمت جراحی می باشد که پیچ را درون استخوان قرار می دهند و قسمت بعدی قسمت بالایی یا تاج یا روکش می باشد که این دو بخش با یکدیگر جفت شده و یک ترکیب کلی ایمپلنت دندانی رابه وجود می آورند . 

ایمپلنت ها در انواع گوناگون و توسط تولید کنندگان مختلفی ساخته می شوند . یکی از این ایمپلنت ها ، ایمپلنت اشترومن ساخت کشور سوئیس می باشد که از برترین تولید کنندگان ایمپلنت در جهان است .

دو نکته ی اصلی که در ساخت ایمپلنت اشترومن وجود دارد و باعث جذب مخاطبان بسیار به سمت خود شده است عبارتند از: انتخاب آزادانه ، استفاده آسان از آن

این ایمپلنت ها به گونه ای طراحی شده اند که مناسب برای تمامی افراد و بیماران می باشد و نتایج درمانی موفقیت آمیزی را نیز به همراه داشته است . 

ایمپلنت اشترومن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و ظاهر زیبایی را دارا می باشد که نظر بسیاری از افراد و بیماران را به خود جلب کرده است وبرای تمامی بیماران و علاقه مندان به زیبایی گزینه ی بسیار مناسب و ایده عالی می باشد .

ایمپلنت دندان

 

قیمت ایمپلنت اشترومن را بدانیم

قیمت های این مدل از ایمپلنت دندان با توجه به نوعی که دارد مشخص میشود. اما برای اطمینان از قیمت با دندانپزشک خود صحبت نمایید.

یا از طریق شماره تماس های زیر با مشاورین کلینیک در ارتباط باشید تا قیمت بروز این نوع از ایمپلنت را بدانید. از همین جهت در جدول زیر قیمت ها برای شما نوشته نشده است.

تلفن تماس

26640905 - 26640907 - 26640957

ساعت کاری کلینیک قلهک:

شنبه تا چهارشنبه: 9 تا 20:30
پنج شنبه: 9 تا 14 - جمعه: تعطیل

نوع ایمپلنت هزینه ایمپلنت اشترومن طول عمر ایمپلنت سازنده
ایمپلنت اشترومن نئودنت + روکش -- 15 سال سوئیس + برزیل
ایمپلنت اشترومن iti تیتانیومی + روکش -- مادالعمر سوئیس
ایمپلنت اشترومن iti روکسالید + روکش -- مادالعمر سوئیس
ایمپلنت اشترومن نئودنت اکو + روکش -- 20 سال سوئیس
ایمپلنت اشترومن iti تیتانیومی اکتیو + روکش -- مادالعمر سوئیس
ایمپلنت اشترومن iti روکسالید اکتیو+ روکش -- مادام العمرسوئیس

                

ایمپلنت اشترومن

 

انواع ایمپلنت اشترومن و ویژگی آنها

  •  تیتانیومی
  • rexolid
  •  slactive

نقطه اشتراک rexolid و slactive  در به کاربردن آلیاژ زیر کونیوم و تتانیوم در ساختار آن ها است که باعث افزایش استحکام آن ها و مقامت آن ها در برابر شکست شده است .

 ایمپلنت اشترومن  rexolid

 با فناوری rexolid امکان تولید ایمپلنت های کوچک تر بوجود آمده که میزان تهاجم به دندان و پس دادن ایمپلنت را کاهش داده است.

 ایمپلنت اشترومن slactive قابلیت پیش بینی درمان و جوش خوردگی بهتر استخوان با ایمپلنت را حتی در نواحی که در معرض خطر بیشتر و شرایط پزشکی پیچیده تری را دارد فراهم آورده است .

 ایمپلنت دندان

 

مزایا ایمپلنت اشترومن در چیست ؟

کاهش تهاجم

در ایمپلنت اشترومن از ماده ای به نام rexolid استفاده می شود که با تولید ایمپلنت های کوچک میزان پس دادن ایمپلت و تهاجم آن به دندان را کاهش می دهد .

موفقیت در درمان

ایمپلنت اشترومن باslactive باعث افزایش قابلیت پیش بینی مثبت درمان و تسریع روند پیوند ایمپلنت با استخوان شده است .

زیبایی دندان

 بافت نرم در ایمپلنت اشترومن، شبیه سازی طبیعی دندان را برای افراد ممکن کرده است و زیبایی خیره کننده ای رابرای آنان به وجود آورده است . 

دسترسی آسان

برای انجام و اجرای ایمپلنت با دقت بالا و به آسانی  از اتصال مهمی چون loxim tm و اجزای crossfit استفاده شده است . در واقع بااین کمک می توان مکان قرار گیری ایمپلنت را به شکل ساده مشخص نمود. 

اشترومن

 

ایمپلنت دندان درکلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

 برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک قلهک

 


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

طول عمر ایمپلنت دندان
طول عمر ایمپلنت دندان

20 مهر 1402

انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل
انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل

14 شهریور 1402

شرایط درمان بوسیله ایمپلنت
شرایط درمان بوسیله ایمپلنت

12 شهریور 1402

شرایط سنی  انجام  ایمپلنت دندان
شرایط سنی انجام ایمپلنت دندان

02 مرداد 1402

آشنایی با ایمپلنت دندان  پانچی
آشنایی با ایمپلنت دندان پانچی

18 تیر 1402