ایمپلنت,ایمپلنت دندان,درمان ایمپلنت,شرایط درمان ایمپلنت,مزایای ایمپلنت,معایب ایمپلنت,قیمت ایمپلنت,هزینه ایمپلنت,ایمپلنت تهران,ایمپلنت دندان کلینیک قلهک
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

شرایط درمان بوسیله ایمپلنت

ایمپلنت دندان از روش های درمانی می باشد که توانسته است جایگاه خوبی را در شاخه دندانپزشکی بدست آورد. این روش علاوه بر درمان فرد به نوعی زیبایی نیز محسوب می شود


شرایط درمان بوسیله ایمپلنت

آیا به ایمپلنت دندان خود فکر می کنید؟ از شرایط درمان بوسیله ایمپلنت دندان با خبر هستید؟ دندان های زیبا و مرتب نقش بسیار مهمی در زیبایی و سلامتی شما دارند و چه بهتر است اگر در آنها ایراداتی می بینید، با استفاده از روش های جدید درمان دندانپزشکی آنها را برطرف سازید.

ایمپلنت دندان از روش های درمانی می باشد که توانسته است جایگاه خوبی را در شاخه دندانپزشکی بدست آورد. این روش علاوه بر درمان فرد به نوعی زیبایی نیز محسوب می شود و افراد به این وسیله هم درمان خود را انجام داده اند و هم زیبایی دهان و دندان خود را چندین برابر می کنند.

وقتی شما به دندانپزشک مراجعه نمایید می توانید نسبت به این روش آگاهی بیشتری را کسب نمایید و اگر دندانپزشک فردی با تجربه و حرفه ای باشد بطور کامل از نحوه انجام کار از ابتدا تا انتهای کار خواهد گفت.

اما ایمپلنت دندان مناسب است و هر کسی شرایط انجام آن را دارد و یا تنها مختص افرادی است؟

از نظر دندانپزشکان سلامت دهان و دندان بسیار حائز اهمیت است و بر کل بدن تأثیرگذار است. پس خوب است از جدیدترین روش ها برای بهبود دندان ها استفاده نماییم تا دچار ناراحتی های دندانی نشویم و دیر اقدام کردن ما باعث نشود که هیچ راهی برای درمان باقی بماند.

اما باید دید که ایمپلنت دندان در چه مواقعی و برای چه کسانی انجام می گیرد. حال باید بدانیم که در چه زمانی میبایست این کار را انجام دهیم، می توان موارد زیر را نام برد:

  • زمانی که دندان به قدری پوسیدگی دارد و امکان ترمیم برایش وجود نداشته باشد.
  • ممکن است حادثه ای برایتان رخ داده باشد و در این بین دندان شما آسیب جدی دیده باشد.
  • اگر بین دندان هایتان فاصله ایجاد شده باشد و ارتودنسی هم راهی برای آن نداشته باشد.
  • داشتن فک نامناسب باعث فشار بر دندان ها می شود و همچنین ایجاد فاصله می کند.
  • و ...

در این زمان ها بهترین گزینه برای درمان می باشد. در ادامه خواهیم پرداخت که شرایط درمان بوسیله ایمپلنت دندان چگونه است.

ایمپلنت-دندان

شرایط ایمپلنت دندان برای بیماران

شاید این را بدانید که هر درمانی  دندانپزشکی شاید برای همه نتیجه بخش نباشد و روش درمانی با تشخیص دندانپزشک مربوطه انجام خواهد شد. بنابراین قبل از اقدام به درمان باید با دندانپزشک معالج خود به مشورت بپردازید و از او راهنمایی های لازم را بخواهید تا بعد از آن بتوانید درست تصمیم بگیرید.

برای انجام ایمپلنت دندان قبل از هرچیزی باید آزمایش ها و معایناتی انجام شود تا دندانپزشک شما مطمئن شود هیچ مشکلی وجود ندارد و در بدنتان عفونتی نیست. چون در صورت وجود عفونت ممکن است درمان شما نتیجه بخش نباشد و اگر با این آزمایشات مشخص شود بیماری های قلبی و.. دارید از انجام این کار صرف نظر می کند.

کسی که قرار است این روش درمان را انتخاب کند باید صبر و تحمل داشته باشد چرا که دوران نقاهت و بهبودی این روش طول می کشد و همچنین از جراحی کردن نباید بترسد. برای اینکار یک دندانپزشک متخصص و دارای اخلاق خوب از مناسب ترین انتخاب های شما خواهد بود تا همراه مناسبی برای این کار باشد و نگرانی ها را از شما دور نماید تا درمان نتیجه خوبی بدهد.

داشتن استخوان فک مناسب از مهمترین موارد افراد دارای شرایط ایمپلنت دندان است. چون اگر استخوان فک خوبی نداشته باشند نمی توان این عملیات را انجام داد. قبل از انجام کار با تصویر برداری از آن نواحی مشخص می شود که کیفیت استخوان فک به چه صورتی است و آیا برای درمان مناسب است یا خیر.

قطعا اگر این روش برای شما مناسب نباشد دندانپزشکتان راه دیگری را برای شما ددر نظر میگیرد و قطعا شما را به نتیجه ای که می خواهید خواهد رساند. پس از این بابت نگرانی نداشته باشید.

عمر-ایمپلنت-دندان

کسانی که شرایط استفاده ازایمپلنت دندان را ندارند

در کنار افرادی که واجد شرایط ایمپلننت هستند، افرادی دیگری انجام ایمپلنت دندان برایشان ممنوع می باشد و تحت هیچ شرایطی نمی توانند این روش را برای درمان خود استفاده نمایند.

 از این موارد میتوان گفت:

  • زنان باردار

با توجه به اینکه جراحی به این روش مطمئن است اما برای خانم های باردار توصیه نمی شود. چون در انجام این روش در معرض اشعه ایکس قرار می گیرند که برای سلامت مادر و کودک مناسب نیست و بهتر است انجام اینکار بعد دوران شیردهی به کودک صورت بگیرد تا از خطرات احتمالی به دور باشند.

  • سن پایین

کسانی که سن پایین دارند برای انجام ایمپلنت دندان واجد شرایط نیستند، چون آنان در حال رشد هستند و هنوز بطور کامل اعضای بدنی آنان مراحل رشد خود را طی نکرده است پس بهتر است انجام این کار برای آنان در صورت نیاز به سال های یعد موکول شود.

  • مصرف دخانیات و الکل

افرادی که دخانیات و الکل مصرف می کنند شانس بهبود یافتن آنان به این روش بسیار پایین است و به طور کل استفاده از این مواد سلامت دهان و دندان را به خطر می اندازد و تنها راه افرادی که دخانیات استعمال دارند این است که ترک نمایند و مدتی بعد از ترک خود به انجام این درمان بپردازند.

  • مبتلا به بیماری خاص

افرادی که به بیماری های دیابت، بافت همبند، هموفیلی مبتلا هستند، شرایط لازم برای انجام درمان را ندارند. مگر اینکه در کنار یک متخصص خوب و با توجه به راهنمایی ها و نظارت او صورت بگیرد. که باز هم پیشنهاد ما این است از زوش های دیگری برای درمان استفاده نمایند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

برای انجام ایمپلنت دندان ما برای شما کلینیکی را پیشنهاد داریم تا با استفاده از این مجموعه و خدمات بسیار خوبی که دارند بتوانید صاحب سلامتی و دندان هایی زیبا باشید و از آن لذت ببرید

شرایط-انجام-ایمپلنت-دندان

کلینیک دندانپزشکی قلهک در تهران

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان به روش ایمپلنت دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

https://clinicgholhak.com/

کلینیک-دندانپزشکی-قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

طول عمر ایمپلنت دندان
طول عمر ایمپلنت دندان

20 مهر 1402

انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل
انجام ایمپلنت دندان در اتاق عمل

14 شهریور 1402

شرایط سنی  انجام  ایمپلنت دندان
شرایط سنی انجام ایمپلنت دندان

02 مرداد 1402

آشنایی با ایمپلنت دندان  پانچی
آشنایی با ایمپلنت دندان پانچی

18 تیر 1402

آشنایی با بروز حساسیت دندان
آشنایی با بروز حساسیت دندان

09 اردیبهشت 1402