لمینت,لمینت دندان,نکات لمینت دندان,هزینه لمینت دندان,قیمت لمینت دندان,کلینیک دندانپزشکی قلهک,دندانپزشکی
مجله دندانپزشکی کلینیک قلهک

تاثیر لمینت دندان بر ظاهر

پس از مشخص شدن اینکه چند دندان باید لمینت شود و هزینه لمینت آن چقدر است ، از دندان های شما عکس اولیه گرفته می شود و با توجه به مشکلات دندان ها و نظر دندانپزشک ، نظرات خود را در مورد تغییر چهره و عکس بستن به تغییر آنها چهره شما را نشان می دهند.


لمینت دندان

تاثیر لمینت دندان بر ظاهر

اکثر افرادی که می خواهند لمینت دندان انجام دهند، این سوال را دارند که آیا بعد از لمینت دندان و صورت آنها تغییر مثبتی می کند؟ همچنین برخی از این افراد می خواهند پس از لمینت قبل از لمینت ، نسبت به تغییر چهره خود ذهنیت داشته باشند. برای انجام لمینت دندان ابتدا باید بدانید که چه تعداد از دندان های شما نیاز به لمینت دارد.

پس از مشخص شدن اینکه چند دندان باید لمینت شود و هزینه لمینت آن چقدر است ، از دندان های شما عکس اولیه گرفته می شود و با توجه به مشکلات دندان ها و نظر دندانپزشک ، نظرات خود را در مورد تغییر چهره و عکس بستن به تغییر آنها چهره شما را نشان می دهند.

تاثیر لمینت دندان بر ظاهر

لمینت دندان

اگر دندانهای شما ناهموار و نامرتب است و جنس دندانهای شما به گونه ای است که رنگی و زشت به نظر می رسد، همه اینها را می توان با لمینت دندان اصلاح کرد. لمینت دندان نوعی پروتز یا سرامیک است که بر ظاهر دندان ، طول و عرض دندان تأثیر می گذارد. همچنین می تواند شکاف های بین دندان ها را پر کند که باعث زیبایی دهان و دندان می شود.

لمینت دندان در دو نوع کامپوزیت و سرامیک موجود است. نوع سرامیکی دندان دوام بیشتری نسبت به نوع کامپوزیت دارد. همچنین برگشت پذیر نیست زیرا دندان ها قبل از لمینت تراشیده می شوند.

برای کسانی که مینای دندان آنها ضعیف یا از بین رفته است لمینت دندان بسیار مناسب است. زیرا باعث ایجاد روکش محکمی بر روی دندان ها و محافظت از دندان ها می شود. اما اگر دندان های خود را لمینت می کنید ، باید مراقب باشید که به آنها آسیب نرسانید و دندان های خود را روزانه حفظ کنید. با این وجود ، لمینت های سرامیکی کمتر لکه دار می شوند. لمینت های کامپوزیت ضخامت کمتری دارند و نیازی به تراشیدن ندارند. به همین دلیل ، مردم از لمینت کامپوزیت نیز استقبال می کنند. همچنین قیمت لمینت سرامیکی بالاتر از نوع کامپوزیت است.

تأثیر لمینت دندان در زیبایی لبخند هر فرد در هر دو نوع تضمین شده است. اما کارایی و عملکرد هر یک در سایر موارد و از نظر کیفیت متفاوت است. نوع دیگر لمینت دندان فوری است. این نوع لمینت آماده قرارگیری بر روی دندانهای شما است. از آنجا که شکل این لمینت ها متناسب با فرم دندان های شما نیست ، در مقایسه با نوع سرامیکی انتخاب مناسبی نیست. همچنین دوام خوبی ندارد و تغییر رنگ پس از مدتی مشهود است.

تأثیر لمینت دندان بر زیبایی خنده

لمینت دندان روکش زیبایی و دوام دندان است. بنابراین ، برای دانستن ظاهر و زیبایی خنده های خود پس از لمینت ، مطالب زیر را بخوانید.

  • اعتماد به نفس را افزایش دهید و ظاهری جوان داشته باشید
  • لبخند شما به طرز چشمگیری جذاب و جذابتر از قبل می شود.
  • بهره مندی از سلامت عمومی دندان ها.
  • محافظت از دندانهای سالم و طبیعی.
  • رنگ دندان ها نوری زیبا و فوق العاده زیبا خواهد داشت.
  • هنگام لبخند زدن ، فاصله بین دندان ها از زیبایی شما نمی کاهد.
  • این دندانهای ناصاف را می پوشاند و هنگام لبخند زدن ، یک ردیف از دندانهای مرتب و صاف در کنار یکدیگر ظاهر می شوند.
  • اگر دندان شما شکسته یا له شده است و پس از درمان دندان و استفاده از لمینت می توانید این نقص را برطرف کنید. بنابراین داشتن دندان های منظم و یک دست بی تأثیر نیست.
  • تراز شدن دندان ها در روش لمینت نیز حفظ می شود. یعنی یک دندان بالا نیست و دندان دیگر پایین نیست ؛ این خط دندان یکنواخت مخاطب را به سمت دندان های شما جذب می کند.
  • اصلاح طول و اندازه ناهمواری دندان ها.
  • اصلاح فاصله بین دندان ها.

تاثیر لمینت دندان بر زیبایی

نکات مهم لمینت دندان

همه اینها نشان دهنده تأثیر لمینت دندان در زیبایی خنده است. اما باید توجه داشته باشید که قبل از انجام لمینت با پزشک آقای ایمپلنت مشورت کنید. برای اینکه بفهمید آیا مجاز به انجام این عمل زیبایی روی دندان های خود هستید یا خیر. همچنین اگر روزی از داشتن لمینت پشیمان شدید و از نوع سرامیکی آن استفاده می کنید. تقریباً غیرممکن است که بخواهید دوباره به دندان های قبلی خود برگردید. زیرا دندانهای شما بریده شده و مینای دندان شما از بین رفته است. نگران نباشید زیرا اگر لمینت دندان شما آسیب دیده است می توانید آن را تعویض کنید.

در حین ورزش باید از محافظ دندان نیز استفاده کنید. زیرا ضربات شدید به لمینت های دندانی می تواند باعث شکستن آنها شود.

اما اگر می خواهید از لمینت دندان متحرک استفاده کنید. باز هم جای نگرانی نیست زیرا هر زمان که نخواهید می توانید آنها را بیرون بیاورید. در این نوع لمینت دندان تراشیده نمی شود و می توانید به راحتی با آن غذا بخورید و کارهای روزمره خود را انجام دهید.

نگهداری درست از لمینت ها یکی از موارد تأثیر لمینت دندان بر زیبایی خنده است. پس در حفاظت لمینت ها حتی پس از انجام آنها باید تلاش کنید.

کلینیک دندانپزشکی قلهک

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

www.clinicgholhak.com

کلینیک دندانپزشکی قلهک


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
 

جنبه زیبایی لمینت دندان
جنبه زیبایی لمینت دندان

12 مهر 1402

ایرادات لمینت دندان چیست؟
ایرادات لمینت دندان چیست؟

01 مهر 1402

قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟
قیمت لمینت دندان در سال 1401 چقدر است؟

15 فروردین 1401

ترمیم مجدد لمینت دندان
ترمیم مجدد لمینت دندان

03 اسفند 1400

نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 
نیاز افراد به استفاده از لمینت دندان 

26 بهمن 1400